Kramp en bloed..

Discussie in 'Miskraam' gestart door M92benji, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M92benji

M92benji Nieuw lid

9 okt 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Waarschijnlijk is mijn situatie al vaker beschreven hier maar wil toch even mijn hart luchten, bevestiging krijgen of ergens een beetje hoop...

Ik ben (of was?) vandaag precies 6 weken zwanger. Het ging goed met me! Pijnlijke borsten en soms wat krampen zoals een menstruatie maar verder weinig last! Ik ben normaal gesproken vaak ziek en heb best vaak wat pech dus ik zei toevallig gisteren nog tegen mijn vriend dat ik blij was dat ik er tot nu toe vrolijk doorheen ging!

Echter had ik vanochtend wat bruin verlies. Dit ging al snel over in rood bloedverlies, veel... Zoals een menstruatie. Ook kwamen er van die bloedpropjes mee. Op de wc kwam er een lichte grijze slijmachtigs iets uit.. (sorry voor de details).. je kon het bewegen, soort vliesje... verder wist ik het ook niet. Het bloeden is er nog steeds en vooral als ik plat lig heb ik krampen. De VK zei dat ik moet afwachten... een echo zo nog geen duidelijkheid opleveren want het kan dat een hartje nog moet gaan kloppen of dat het toch al klaar is.. de onzekerheid blijft. Stiekem denk ik wel dat het klaar is en ik het moet accepteren. Hierdoor ben ik echt heel verdrietig en ik voel me schuldig. Schuldig tegenover mijn vriend en onze ouders, die dolgelukkig waren ook al was het nog vroeg.

Wie heeft dit ook meegemaakt? Heeft er iemand tips of opmerkingen voor me.... :(

Liefs,

Mij..

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dit klinkt idd als een miskraam. Over een paar dagen zou je nog eens kunnen testen. Daaraan is vaak wel te zien of het idd om een mi gaat

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja het klinkt inderdaad als een miskraam. Vooral door het "grijzige" vliesje.

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik sluit mij aan bij de dames hierboven. Veel bloed plus kramp plus vliesjes/slijm draden (waar waarschijnlijk je baarmoederslijmvlies is wat wordt afgestoten) klinkt weinig hoopvol.

Sterkte!

Deel Deze Pagina