Hallo meiden! De titel zegt het al, vanaf hoeveel weken zagen jullie je buik bewegen? Ik ben nu 22 weken merkte gisteren op dat onze kleine meid aan de rechterkant van mn buik aan het duwen was Mn vriend denkt dat ik het me aan het verbeelden ben, maargoed wat was/is jullie ervaring? liefs!
Dan ben ik toch erg jaloers op je Ik ben nu de 24 weken gepasseerd en voel pas sinds 1 week wat lichte schopjes in mijn onderbuik dus zal nog wel een tijdje geduldig moeten zijn voordat ik wat zie bewegen
Met 23 weken zag ik mijn buik op en neer gaan Nu als ik op de bank zit en meneertje is een feestje aan het houden zien andere het ook. Super leuk
Leuk om te zien he ? Hier bij 21 weken aan de buitenkant te zien. Maar zitten er dan ook twee in dus daarom zal het ook wel wat vroeger zijn dan 'normaal'.
Vanaf 25w zie ik heel af en toe aan de buitenkant beweging. Maar dan moet de kleine wel net 'goed' liggen en goed hard schoppen
24 weken. Misschien wel eerder als ik bewust had gekeken. ben ook erg slank dus had het ook wel vroeg gedacht
Ik zag het een paar weken geleden ook voor het eerst. Was wel een redelijke schop en moest goed kijken. Ben nu ruim 21 weken, dus ook vrij vroeg als ik de reacties hierboven lees. Ik ben wel erg slank, misschien dat dat nog meespeelt?
Wat leuk al die verschillen! ik ben daarin tegen niet erg mager maar ook niet extreem dik .. Heb een klein vetrandje ..
Met 22+3 1x per ongeluk wat gezien. En vanaf 23 weken precies zie ik mijn buik ontzettend veel bewegen en iedere dag. ondanks alle overgewicht
Hier rond 19 aan 20 weken dat mijn buik begon te bewegen, ik voelde haar ook al goed bewegen met 17 weken...
Met ongeveer 23 weken zag ik het ook aan de buitenkant denk ik.. ik heb verder een normaal figuur, dus je hoeft er niet echt slank voor te zijn denk ik.
Met 14 weken voelde ik voor het eerst beweging, met een week of 17/18 kon ik het ook goed zien. Bij de eerste was dat wel later, en na de eerste bevalling ben ik ook wat kilo's afgevallen (buiten de zwangerschapskilo's) dus ik denk dat mede daardoor het nu ook eerder zichtbaar was. Op dit moment 34 weken zwanger en m'n buik 'danst' de hele dag door (bijna non-stop), zou soms wel willen dat ze even wat minder beweeglijk was!