Sinds vannochtend vroeg heb ik kramp in mijn buik en wat bruinverlies.....echt donkerbruin.....met slijm....eigenlijk weet ik het zelf wel al,dat het vast weer einde verhaal is,maar misschien kan iemand me nog geruststellen?
als het bruinverlies is hoeft het niet mis te gaan. vaak is bruin oud bloed. spannend hoor, wanneer heb je een echo?' hoop dat alles goed blijft gaan!
hier hetzelfde , vanmorgen nog een testje gedaan , mooie streep en een paar uur later bruin slijm verlies , ook heb ik lichte ongesteldheidskrampen geen rood bloed gezien ik hoop zo dat het goed blijft gaan dikke knuf aan alle meiden die dit meemaken
@Yolandabenny.....dikke knuf van mij terug. Ik heb niet echt krampen....gewoon erge buikpijn. Buikpijn is wel iets gezakt.Buik voelt nu wat meer beurs....bruinverlies voorlopig ook weer weg.
Misschien beetje positief geluid vanaf hier.....mijn darmen maken echt vreselijke herrie...dus kramp misschien toch daarvan en bruinverlies toevallig net op hetzelfde moment?
@Suzanne, Ik had afgelopen maandag een veeg rood en bruinverlies tot gistermiddag. Maandag ook buikpijn erbij gehad. Vandaag niks meer. Kan ook een bloedvaatje zijn hoor, je baarmoeder is nu beter doorbloed. Zolang het niet veel meer wordt is er niks aan de hand vertelde het ziekenhuis mij. Liefs
Meid ik hoop dat het niets te betekenen heeft, het kan 2 kanten opgaan. Heb zelf buikpijn en bruinverlies gehad in de 6e week, kon toen terecht voor een spoedecho, daarop was al een kloppend hartje te zien.
Ik heb met 6/7 en 13 weken helderrood bloed verloren. met 6/7 weken een paar dagen en 13 weken 1 dag. En nu ben ik toch alweer 22 weken zwanger. Het hoeft dus niets te zeggen.
Ik hoop dat alles goed gaat met deze kleine en dat het inderdaad een vaatje is wat geknapt is door de druk van je onrustige darmen. Ik duim voor je dat nu alles goed mag gaan!
Ik ben geen rare dingen meer verloren...alleen het bruinverlies is nu constant...zodra ik een stukje loop zit er wat in mijn inlegkruisje...niet veel..een beetje. Ben vandaag wel bij de huisarts geweest en mijn baarmoedermond was nog dicht.Maar er zaten ook geen wondjes in mijn vagina verder.....dus het blijft een raadsel waar het vandaan komt en ik heb er nog steeds geen goed gevoel over.....