hoi allemaal, ik heb 18 september een tweede miskraam gehad. nu gaan we er weer voor. maar nu als mn cyclus 30 dgn zou zijn. ben ik een week overtijd nu. zou ik kunnen testen of moet ik ervanuit gaan dat het nog niet kan. het zwanger zijn. ik heb ook wel wat klachtjes maar misschien maak je jezelf wel gek. ik heb in mei dit jaar een ma gehad en ben gecurrateerd. na 3 weken werd ik toen netjes weer ongi maar nu is het 5 weken geleden van me miskraam en nog geen ongi te bekennen. ik snap er geen snars meer van. zijn er meiden met ervaringen?? gr roy
jeetje Roy, wat een vervelende situatie voor je. Ik zou het ziekenhuis raadplegen. een cyclus die 5 weken of langer duurt wordt bij mijn ziekenhuis gezien als een lange cyclus. wellicht dat ze dmv van een echo kunnen kijken wat er aan de hand is. dus of je zwanger bent, of dat er mss een verlaat eitje is geweest oid. een zwangerschapstest is mss niet betrouwbaar, dat is volgens mij weer afhankelijk van de periode dat je zwanger bent geweest. (HcG hormoon) maar goed, ik ben maar een "ervaringsdeskundige" succes, en hopelijk ben je lekker weer zwanger! groeten, September