Hey Hey Miss een stomme vraag maar vanaf wanneer moet je melk uit je borsten krijgen want ik heb bij een vriendin gezien dat ze melk eruit kon halen.... die had echt van die maandverband dingen in dr bh zitten maar ik heb er nog geen last van.... Wanneer komt dat dan? En als je het nu niet hebt kan je dan geen borst geven?
hoi, bij mij kwam het ook al tijdens de zwangerschap eruit maar volgens mij kan het ook nog lang duren eer dat je melk produceert en het eruit komt. misschien anders op borstvoedingsforum kijken. maar volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor. liefs femke
Hoi ik heb dat helemaal niet gehad tijdens mijn zwangerschap. Volgens mij wil het niets zeggen over het wel of niet kunnen geven van BV.
Ik heb al sinds enige weken last van de melkkannen.. Vanmorgen werd ik ook weer fijn wakker met een natte plek! Dus ook hier worden de pads alvast weer gebruikt. Met de eerste had ik dat overigens niet! Dat kwam pas na de geboorte!
Bij mij komt de melkproductie nu net op gang hoor! Al had ik geen bv gegeven, had ik volgens mij geen druppel gezien.
Ik had ook geen melkverlies tijdens m'n zwangerschap, maar dat wil idd niets zeggen of je wel of geen bv kan geven. Ik ben nu aan het kolven omdat m'n mannetje nog wat problemen heeft om de tepel te pakken en geloof me er komt genoeg uit.
Ik heb (nog) geen melk gezien hiero. Maar het wel of niet melk verliezen tijdens de zwangerschap zegt niets over het wel of niet slagen van de borstvoeding. (er is nog hoop dus )
Gelukkig dat er dan nog hoop is Nemo het lijkt me namelijk best wel mooi om je kleine borstvoeding te geven, alhoewel ik van meerdere hoort dat het niet echt een fijn gevoel is maar ja daar moet ik dan maar ff door bijten ja toch ? klopt het nou dat het ook beter is voor je kindje? Trouwens idereen bedankt voor de antwoorden Kus
Is bij iedereen weer verschillend hoor! Bij de eerste had ik al lekplekken voordat ze er uberhaupt uit was en bij de tweede kwam het pas na de bevalling opgang!
hoeft niet perse bij iedereen, maar mocht je er wel last van krijgen heb je hele handige zoogcompressen bij de drogist te koop.
Die heb ik laatst op de baby beurs gekocht bij de Kruidvat ik denk je kan je ze maar beter alvast in huis hebben voor het geval dat
Ik heb me die vraag ook vaak gesteld en was bang dat ik geen BV zou kunnen geven omdat ik zlefs het idee had dat mijn borsten nauwelijks gegroeid waren tijdens mijn zwangerschap. Nou het is helemaal goed gekomen hoor. Bob is vlak na zijn geboorte aangelegd, en heeft meteen 2x een kwartier gedronken. Ik heb zelfs eerder teveel dan te weinig BV. En in de 2e of 3e nacht na zijn geboorte hebben mijn bortsen ineens een enorme groeispurt gemaakt. Gewoon afwachten dus & succes straks!
in de tweede helft van mijn zwangerschap kwam er al wat melk uit. Ik geef nu nog borstvoeding, en moet zeggen dat het nog goed gaat. Ben ook 2 maten groter geworden