MATJES. Ja is weer eens wat anders dan zure haring of zure bommen hihi. Lekker....... Heb net een heel zakje leeg gegeten. Ps Ik zou wel eens in contact willen komen met meiden die ong net zover zijn als ik en ergens in de buurt wonen (zo'n beetje tussen Hoorn en Enkhuizen in). In onze vriendengroep of kennissenkring zitten nl geen zwangeren. Kunnen we lekker ervaringen uitwisselen en misschien wel eens wat afspreken?!
He wat grappig een vriendin van mijn noemt zich ook Patroeschka, nou ja sinds ze zelf een kleine heeft noemt ze zich Matroeschka. Zij wwont in Blokker. Zelf woon ik 10 min via de A7 van Hoorn af. Dus helemaal niet zover weg. Laat maar wat weten eventueel via een PM of een mailtje.
Ik zelf woon in Hoorn (Grote Waal) Ben voor de 3e keer zwanger Moet zeggen dat mijn vrienden kring zoenzo heel klein is met 0 zwangere. Je kan me een pbtje sturen of ook een mailtje
hahaha grappig zeg...ik woon daar niet ver vandaan. In een eensgezinswoning. Dus je bent bekend hier neem ik aan
Ik heb je aangemeld Lily....maar vanwege het tijsstip niet online haha...ben ff filmpje kijken en dan lekker me bedje in. Ik ben normaal gesproken niet vaak op msn (druk druk druk ) Maar zal binnenkort wat vaker online zijn 's avonds. Nou spreek je snel dan he