Ohh jee meiden , nu ben ik wel erg onzeker aan het worden. Heb af en toe een kramp/steek midden in mn buik onder me navel. (beetje rechts) Niet op de plekken van bandenpijn, dus dat zal het niet zijn. Ook heb ik al 3à4 dagen last van ietje roze verlies bij mn afscheiding. Begin me nu wel zorgen te maken. Het is in Juni al een keer misgegaan , ben zo bang... Denk dat ik morgen vroeg de VK bel, of ie dat een beetje overdreven? Help wat kan het zijn , wat kan ik doen?
Heb net de VK gebelt en kreeg de assistente eraan. Ze gaat even overleggen met de VK wat ze kunnen gaan doen ofzo. Ik word zo snel mogelijk terug gebelt... Vind het wel eng hoor , maarja even afwachten nog. Hopelijk mag ik vandaag nog even langs komen om naar het hartje te luisteren... Duimen jullie met me mee....
Nu word t helemaal mooi. De telefoon gaat; "Ja je word vanmiddag terug gebelt door een VK , ze hebben nu geen tijd" ! Weer wachten ! Pff...
Mijn huisarts vertelde mij dat je rond de 10e week nog wel wat bloed kan verliezen door innesteling van de placenta ofzo.... misschien dat dat bij jou het geval is... zeker als het kleine beetje zijn... Maar hoop in ieder geval dat je vandaag nog naar de VK mag....
Jep net heeft er een VK gebelt. Moest vertellen aan de telefoon wat er aan de hand is en ze vond t niet nodig om langs te komen . Het hartje luisteren had nu nog geen zin Een echo om te kijken gaf geen garantie ( voor je gevoel doet het wel wat , maar goed) Moet het aan kijken en als ik kramp krijg of iets, weer bellen....
Och wat erg voor je om zo in de zenuwen te zitten. Wat zou het fijn zijn om zo'n echo apparaat in huis te hebben. Zal vast ook wel de toekomst zijn, dat je zoiets gewoon op je computer kunt aansluiten ofzo. Knuffel Anabella
nou ja zeg...Ik mocht van mijn vk toen gelijk komen en doorgestuurd voor een echo! en ik was toen nog maar 5 á 6 weekjes..en ik had wel echt bloed.... Ik heb wel een top vk maar dacht dat ze allemaal zo handelde om je gemoedrust want stress is toch ook niet goed!