Ah wat vervelend dat je niet even een echo krijgt om te zien of alles nog goed is. Ik snap het niet hoor. Maar als het blijft aanhouden, zou ik er wel op aandringen dat je een echo wilt. In mijn geval heb ik een traag werkende schildklier, waarvoor ik medicatie moet slikken. Ook tijdens de zwangerschap. Toen mijn bloedwaarden erg verslechterd bleken, was ik helemaal in paniek. Ik dacht dat mijn uk het niet zou gaan redden. Ik heb toen mijn gyn gebeld en zelfs ik mocht de volgende dag langskomen om een echo te laten maken. Bij een gyn notabene! Ze was net zo blij voor mij als ik toen we het hartje zagen kloppen.
Ik heb ook te maken gehad met bloedingen, en werd daar heel onzeker van. Ik heb een echo gekregen, maar daarop was te weinig te zien. Op een vaginale echo bij de gyn in het ziekenhuis zagen we echter een kloppend hartje. Waarom vraag je daar niet om? En wat de VK vindt is niet onbelangrijk, maar als jouw onzekerheid blijft, mag ze daar best naar handelen, toch?
Wat een behulpzame vk zeg (NIET). Ik heb ook veel bloedverlies gehad tijdens de eerste 18 weken van mijn zwangerschap, maar ik mocht altijd even langskomen om het hartje te luisteren (vanaf dat het mogelijk was natuurlijk) en voor die tijd heb ik 2 keer een echo gehad "voor mijn geruststelling". Ik zou gewoon blijven aandringen en aangeven dat je je nu zoveel zorgen maakt dat je niet meer kunt functioneren enn constant in de stress zit. Dat kan toch ook nooit goed zijn? Succes in ieder geval! Maar: bloedverlies zegt dus niet altijd wat. Ik heb het maanden gehad en ben nog steeds gewoon zwanger en over ruim 10 weken uitgerekend!
Bedank meiden voor jullie lieve berichtjes! Ik heb weer gebelt en heb aangedrongen Ik mag vandaag even langs komen om half 5. Ze zei niet wat ze gingen doen , hoop dat ik ff een echo krijg. Dan zal ik een stuk rustiger het weekend ingaan.. Duimen jullie voor ons dat alles goed is .... !
Heel veel sterkte! En heel goed dat je wederom aan de bel trekt. Die onzekerheid is gewoon om gek van te worden. Gewoon vragen om een echo! Nee heb je, ja kun je krijgen. Het is jouw lichaam en die vk hoeft die echo's echt niet zelf te betalen daar ben je voor verzekerd. Dikke knuffel!
Ik heb 2 weken terug hetzelfde gehad ook bloedverlies en gerustgesteld door de dames hier en de vk. Maar nu 2 weken later weer wat bloed verloren en weer over de flos. Vandaag de echo + npm voor 26 jan. geannuleerd en krijg morgen een echo. De vk zei steeds ja maar met 12 weken heb je een mooiere echo, Ja m'n neus als ie er dan nog zit! Dan zal de echo best wel mooier zijn, maar nu hechten wij meer waarde aan gemoedsrust. We nemen wel 2 pretecho's ipv 1! Ik hoop voor je dat je vandaag een echo krijgt of een hartje hoort, daar hoop ik op voor morgen.
Ben terug van de VK en alles is goed met onze beeb ! Hartstikke goed gegroei , lekker op schema en het hartje klopte super! Lucht enorm op.... We hebben een mooie echo meegekregen.. Over 5 weken mogen we weer op echo komen , dus we moeten nog even (heel lang) wachten Jantje ongedult Bedankt voor jullie steun en lieve woorden meiden ! =D>