Ervaring met test-point vroege zwangerschapstest?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door RozeWolkje, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Hallo ik ben nieuw hier en heb al meteen een vraag. :D

Mijn vriend en ik willen graag zwanger worden en vrijen sinds een maand of 3 zonder condoom. Ik slik al vele jaren geen pil meer en mijn cyclus is heel constant; precies 27 dagen. Mijn eiersprong voel ik altijd heel goed (1 dag lang voelt het alsof ik blaasontsteking heb alleen doet het niet pijn bij het plassen) en we hebben die dagen ervoor sex gehad dus de kans is aanwezig... Ik word over 2 weken 37 jaar (mijn vriend is 31 jaar) dus ik maakte me al zorgen of ik al minder vruchtbaar zou zijn.
    Nu had ik precies op de innesteldag wat bruinige afscheiding (een paar keer per dag een drupje bruinige afscheiding) dat 4 tot 5 dagen heeft aangehouden. Sinds de innesteldag heb ik ook krampen en voelt mijn buik 's avonds erg zwaar. Ik heb nu nog afscheiding (witte vloed) maar het is nu wit en niet meer bruinig. Zaterdag is de 27e dag dus zou in ongesteld moeten worden.
    Vannacht moest ik naar het toilet en heb ik een vroege zwangerschapstest van test-point gedaan. Binnen 5 minuten was een dikke paarse streep zichtbaar dus de test werkte wel maar geen 2e streep. Het was koud dus ik ben snel naar bed gegaan. Vier uur later toen ik op stond keek ik weer naar die test en zie ik warempel toch een vage meer roze 2e streep! :confused: Maar op de bijsluiter staat dat na 20 minuten die test niet meer betrouwbaar is dus nu weet ik het niet meer. Die 2e streep is nu nog steeds zichtbaar.
    Kan die streep ook nog later opkomen (ik ben na die 5 minuten naar bed gegaan dus weet niet wanneer die 2e lijn is opgekomen :oops: ) of klopt de uitslag nu niet?

2. sinada

sinada Niet meer actief

Ik zou nog een test doen en dan er toch even bij blijven hihihih.
    Spannend hoor

3. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Bedankt voor je reactie sinada.

Ik heb even gezocht op internet en het volgende gevonden. Poeh zou ik dan toch? [-o<
    Ik ga nu maar niet meer testen en gewoon zaterdag afwachten...

4. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    kun je er een foto opzetten kunnen we even meekijken!

5. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Jaaaaa ik heb mijn best gedaan. In het echt is het duidelijker maar ik kreeg de foto niet scherper. :(

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WVFR8344.jpg

6. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Nou, ik zie hem hoor!

7. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    :D Ja, denk je dat het positief is? 8-[

8. sinada

sinada Niet meer actief

Ik denk het ook hoor.

9. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Dank je!
    Ik ga het nog niemand vertellen.
    Ik wil eerst zaterdag afwachten en dan nog eens opnieuw testen.
    En dan vertel ik het alleen aan mijn vriend... en mijn moeder. :)

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    volgens mij ben hje ook zwanger

11. gimena

gimena Niet meer actief

wel heel spanned hou ons op de hoogte

12. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ik zou niet tot zaterdag wachten om dit met je vriend te delen. Hij mag toch wel delen in de vreugd/spanning evt verdriet?

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zie ook een 2e streepje hoor.Jeetje wat spannend :) Hopelijk is ie zaterdag knallend positief!

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oe spannend hoor, die streep is duidelijk! Ben benieuwd!

15. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    oww duidelijk! gefeliciteerd! super!

16. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Ohw nog 2 dagen en steeds meer tekenen; opgezwolle buik, spontaan misselijk, honger gevoel maar weinig kunnen eten, moe, mega scheten laten (schaam), krampen alsof ik ongesteld moet worden, soort spierpijn ter hoogte van mijn middenrif, je ziet de aderen rond mijn borsten nu goed, net spontaan lichte bloedneus en helaas nu toch obstipatie.

Mijn vriend mag al van alle klachtjes meegenieten en gelooft nu ook wel dat het zo is. De vorige maand dacht ik het ook en maakte hem er al gek mee dus hij wilde nu niet voortijdig testen maar de NOD afwachten dus dan test ik daarna gewoon nog een keer.

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jij klinkt goed zwanger! :)
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina