kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jee, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hallo allemaal.

Heb even een vraagje.
    Volgens verschillende calculators heb ik vandaag mijn eisprong.Maandag hebben we geklust.Heb ik dan kans of moet ik voor nog meer kans vandaag ook klussen.Mijn temperatuur was vanochtend iets hoger als anders.
    HEEEELLLLPPPPP!

2. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Dan is het 't best om om de dag te klussen, dus vandaag nog, vrijdag en evt. zondag.
    Dan heb je de meeste kans op een bevruchting.

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    gewoon "klussen"als je zin hebt meid, en als je temp hoger is dan normaal dan heb je waarschijnlijk je eisprong al achter de rug, want van wat ik begrepen heb van meiden die tempen is dat je temp omhoog gaat na je eisprong en deze meestal hoog blijft tot aan je nod...

dus als jij gisteren je eisprong hebt gehad en maandag nog geklust hebt ben je nog op tijd geweest maar vanavond "klussen"kan natuurlijk geen kwaad....je eitje blijft zo ongeveer maximaal 24 uur leven ;)

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wat je banner zegt hoeft niet zo te zijn , ik heb hem vaak of iets eerder of later dan wat de banner zegt (kwam ik achter toen ik begon met tempen)

5. schumi

schumi Actief lid

16 okt 2006
    105
    0
    0
    Ik heb denk ik gister mijn ei gehad ( ik merk het iedere maand aan het slijm ) maar mijn banner geeft aan dat het vandaag zou moeten zijn. Kun je dus toch niet altijd vanuit gaan dat die berekeningen kloppen.
    Ik heb zondag voor het laatst geklust omdat manlief maandag op oefening moest. Ik hoop maar dat de zwemmers het 3 dagen hebben volgehouden! Ik heb zelfs gelezen dat ze soms wel 10 dagen blijven leven dus wat dat betreft heb je nog alle kans Jee. Maar als je de mogelijkheid hebt zou ik het er vanavond nog even van nemen!
    En voor mezelf ga ik heel erg hopen dat het stiekum toch raak is deze maand, al heb ik weinig hoop deze keer.

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zo'n cyclusbanner geeft maar een gemiddelde aan van wanneer ongeveer je ei zou zijn...vaker is al gebleken dat de dag waarop een vrouw dacht haar eisprong te hebben dit dus vaak niet bleek te kloppen, er zijn al tig onderzoeken gedaan waarin wordt achterhaald dat de vrouw met een standaard cyclus van 28 dgn haar eisprong op dag 14 zou hebben...

het enige waarmee je je eisprong op kunt sporen, is (achteraf weliswaar) dmv tempen....of het gebruik van ovulatie testen, je slijm in de gaten houden en/of de stand van je baarmoedermond in de gaten houden :laag dus makkelijk voelbaar = niet vruchtbare periode...hoog in de schede moeilijker voelbaar = de vruchtbare dagen...

dus tja keuzes te over om toch nog een klein beetje je dagen te kunnen voorspellen....laat de banners gewoon leuk staan maar ga er zeker niet vanuit... ;)

7. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Ik zeg: gewoon doorklussen. Baat het niet dan schaadt het niet hihi..

8. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Wat een hoop antwoorden op mijn vraagje.Bedankt allemaal!Tja,het is maar afwachten.Heb een regelmatige cyclus en normaal kan ik het ook aflezen aan het slijm.Alleen deze keer kan ik het niet goed uit het slijm opmaken...Inderdaad dus gewoon doorgaan met klussen en we zien het wel... :D En ik ga hard duimen voor de mensen die ook deze maand weer hopen op een goed resultaat!Heb net (op ongeveer hetzelfde tijdstip als gister) mijn temperatuur opgemeten en die was nu weer hoger.Hopelijk is mijn ei dan gisteren of eergister geweest...

Deel Deze Pagina