Happen als een visje

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door LadyIngrid, 28 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hallo,

Sinds een paar dagen zit mijn zoontje aan verdikte voeding omdat hij veel spuugt. Maar nu hapt hij, net als een visje. Is dit een teken dat hij misselijk is of dat hij misschien gewoon meer trek heeft?

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hi LadyIngrid,

Bedankt voor je vraag op het forum. Het is lastig om dit vanaf een afstand te beoordelen. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes,
    Samara - Nutricia voor jou

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Bedankt voor de snelle reactie.

Ik wilde ook nog wat anders vragen. De melk die uit mijn borst komt (afgekolfd of restjes in t tepelhoedje) is troebel. Zou t kunnen betekenen dat er dan weinig voedingsstoffen in zitten?

4. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Beste Ingrid,

Borstvoeding is de allerbeste voeding voor je kleine. Borstvoeding is helemaal afgestemd op de behoefte van je kleine. Als je kleine goed groeit en goed plast, dan weet jij dat het hartstikke goed gaat! Je kunt jouw vraag ook even bij het consultatiebureau stellen of aan een lactatiekundige. Zij kunnen je daar nog wat persoonlijker advies in geven.

Fijne avond!

Groetjes, Karin - Nutricia voor jou.

Deel Deze Pagina