Zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door stampertje, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik dacht eigenlijk dat ik vorige week mijn eisprong had maar zaterdag had ik dat gevoel weer. Nou was die eerste keer eigenlijk te snel achter mijn menstruatie. Gisteren morgen had ik opeens last van mijn onderbuik net of ik ongesteld moest worden. Zou het kunnen zijn dat ik zwanger zou kunnen zijn of is dat nog te vroeg. Ik moet denk ik nog anderhalve week wachten voor ik weer kan testen.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Als je nog anderhalve week moet wachten tot je NOD lijkt het mij niet dat je zwanger bent. Het eitje moet zich dan namelijk nog innestelen..

Waarschijnlijk hebben de klachten die jij omschrijft ergens anders mee te maken.

3. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Niet iedereen heeft zijn eisprong rond de 14dagen na zijn menstruatie .
    Ik bijvoorbeeld heb mijn eisprong bijna tijdens mijn menstruatie:(:D8). Gelukkig net een paar dagen na dat mijn menstruatie is afgelopen pfff.:)
    Is bij iedereen verschillend dus.....mijn nichtje heeft haar eisprong tijdens de menstruatie en toen artsen daarachter kwamen en zij een duidelijke kinderwens kreeg , kregen ze ook het advies om te vrijen tijdens de menstruatie.....raar maar waar dus alles is mogelijk...vroeg ei laat ei...you never know:p.

Deel Deze Pagina