Vorrige week hoorde we dat ik zwanger was. De gyn heeft me spiraal eruitgahaald en ik moest tot de 12e week geen zwaar werk doen en me rustig houden omdat er een erg hoge kans was dat het een miskraam zou worden. Helaas sloeg vanmorgen het noodlot toe. Ik werd wakker van een helse buikpijn toen ik naar de wc wilde gaan lag ik in een grote plas met bloed. Ik heb het ziekenhuis gebeld en ik kon meteen komen en daar werd mijn grote vrees bevestigd dat het goed mis was. Er is bloedgrpikt en ik heb voor de zekrheid nog even op afdeling gyn gelegen voor een zakbloed. Er zaten flink wat resten en de gyn heeft me direct gecuriteerd (wat een geluk als je bij een gyn loopt die tegen zijn pensioen loopt en daardoor nog maar heel weinig patiente heeft). Wat is dat een klote gevoel zeg en ik hoop het nooit meer mee te maken. Ik snap alleen niet hoe ze in godsnaam iemand die net een miskraam heeft gehad op een zaal legt waar al die lieve baby's in de armen van hun mama's liggen. Ik lig nu op bed ik mocht een nachtje blijven maar dat wilde ik niet een nacht tussen de kleine baby's ik wilde naar me eigen lieve baby die op e lag te wachten. Morgen moet ik terug want de gyn begreep me erg goed. Ik ben blij dat ik niet naar het weekeinde hoefde te wachten met curiteren wat je vaak an andere hoort. Het had wel gemogen van de gyn maar als ik gelijk wilde kon het ook en daar ben ik wel heel erg blij mee. Liefs Fleur
hey meis wat een naar nieuws! Wel fijn dat je gelijk terecht kon. IK heb dat ook nooit begrepen waarom je dan op de kraam wordt gelegd. Sterkte meid!
oh meis wat naar Ik lag ook op de baby-mama afdeling , op de dag van mn curretage. Zo triest en dubbel als je die baby`s ziet Veel sterkte toegewenst !
Ik had altijd begrepen dat daar speciale kamers voor op de kraamafdeling voor gereserveerd werden, wel klote dat je dan tussen de blije moeders ingelegd wordt Heel veel sterkte met je verlies, want ook al was het per ongeluk ik neem aan dat het verdriet er niets minder om is! *knuf*
wat naar zeg, veel sterkte. ikzelf kreeg een apparte kamer gelukkig en dat terwijl ik met spoed opgenomen ben. vond dit heel netjes en heb in totaal een week in het ziekenhuis gelegen voordat ik besloot dat ik gecureteerd wilde worden. werd dood ziek van het dode vruchtje dus kon echt niet naar huis. elke x als ik een baby hoorde huilen zakte ik weer door de grond en moest ik huilen omdat ik wist dat me kindje weggehaald ging worden. ik vind dat ze overal vrouwen dit dit meemaken zo moeten behandelen en niet tussen de gelukkige moeders moeten leggen
Meis...wil je heel veel sterkte wensen! En inderdaad niet te begrijpen dat ze je op zo'n kamer leggen ((Dikke knuf))
Jeetje meid...je leven is echt een achtbaan op dit moment Eerst te horen krijgen dat je zwanger bent en dan een week later er al weer afscheid van moeten nemen Ik wil je heel veel sterkte toewensen!
Had je n pb'tje gestuurd omdat ik t onder je banner las en nu lees ik dit pas. Vreselijk meid! Heel veel sterkte gewenst.
He getverdekkie... Je gaat vast door een emotionele achtbaan: 'net' een kindje, dan onverwacht zwanger, net gewend aan dat idee en het gaat mis. Ik hoop voor jou dat er nu even wat rust in je leven komt en dat je kan gaan genieten van je kindje. En als je (door dit alles) bessluit dat je er snel weer voor wilt gaan ook veel geluk gewenst natuurlijk. Sterkte iig en doe even rustig aan, dat heb je wel nodig denk ik!
We zitten allebei inderdaat in een emotionele achtbaan. en vooral van de buitenwereld die hebben echt zoiets van ach je hebt Daan waar maak je je druk om je tijd komt allemaal nog wel een keer geniet nu maar eerst van het ventje. Tuurlijk ben ik blij met Daan en natuurlijk kan ik hem nog alle aandacht alleen geven. Maar mensen snappen niet dat het zo veel pijn doet.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het heeel erg voor jullie vind. Het is inderdaad heel oneerlijk hoe ze je op zo'n kamer neerleggen, maar dit gebeurt wel vaker volgens mij. Tijdens mijn curretage moest ik een nacht blijven en hoorde ik de hele nacht een pasgeboren babytje huilen...