Bloedverlies en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linaris, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linaris

linaris Lid

28 apr 2007
    27
    0
    0
    Hellup.....!

Gisterenavond ging ik naar het toilet en zag dat ik bruin bloedverlies had. Ik ben nu 6,5 week zwanger en schrok me een ongeluk. Ik begon natuurlijk meteen te huilen. Nog steeds heb ik een beetje last van bruin bloedverlies. Is dit normaal of moet ik me nog meer zorgen gaan maken? Ik ben echt zooooo bang! Dadelijk is het niet goed. Wat moet ik nu doen?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Zolang het niet echt rood wordt en je geen buikkrampen hebt is het niet erg. Als het echt rood wordt en je krijgt krampen zou ik even de VK bellen.

Liefs,
    Duveldraakje

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik snap dat je ongerust bent, maar toch komt het vrij veel voor bij zwangere vrouwen en dan betekent het niets. Ik heb gelezen dat het niet erg is, zolang je geen buikkrampen en roodverlies hebt. En als je je heel erg zorgen maakt, neem dan even contact op met de verloskundige of de huisarts.

4. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Ja ik zou als ik in jou situatie zit ook bellen anders blijf je je denk ik maar zorgen maken.
    Dus ff bellen ben je gelijk weer gerust gestelt je kan beter tien keer voor niks bellen.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik had het ook, bij mij bleef het 2 weken duren. Ik heb de VK gebeld en mocht toen naar het ziekenhuis voor een echo

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Het is niet toegestaan om dubbel te posten.
    Vraag ook aan verloskundige gesteld.
    Deze gaat op slot.

Kwebbel

Deel Deze Pagina