Hoi dames, Sinds vanmiddag heb ik een vervelende pijn in mijn rechter been. Het lijkt een beetje op groeipijn of kramp. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Weet ook niet wat ik eraan kan doen. Mijn man heeft het al gemasseerd, ik heb gelopen, broek en sokken uitgedaan en de pijn gaat niet weg. Het begint ongeveer bij mijn knie en het loopt tot mijn tenen. Heeft iemand enig idee wat het is en wat ik er aan kan doen. Het doet echt vervelend veel zeer. Ook ben ik voor de rest erg moe. Heb niet veel gelopen vandaag, dus dat kan het ook niet zijn. Tips zijn zeer welkom, want het is echt vervelend. Liefs Tascha
Niemand die het weet. Ben nu maar op bed gaan liggen en ga even een asperientje innemen. Ik hoop dat het helpt, want de pijn wordt alleen maar erger.
Ik zou even een dokter raadplegen. Het kan van alles zijn, van kramp tot trombose. En alleen een arts kan echt zeggen wat er is!
mmm krampen zijn niet ongewoon bij zwangerschap geloof ik. voelt het aan als groeipijnen?vraag het anders even aan je verloskundige, gewoon even bellen. ik heb snachts vaak krampen, heel mn kuit trekt dan zon erg..
Het is met de paracetamol wel gezakt. Ook lig ik op bed met mijn benen omhoog. Maar eens even kijken hoe het vanacht en morgenochtend gaat. Ik zal maandag eens aan de vk vragen wat het zou kunnen zijn. Dan moet ik toch voor controle.
Ik had 's nachts vooral last van krampen op advies van mijn verloskudige moest ik om de dag een banaan eten en mijn voeteneind omhoog doen. Ik heb hierna geen krampen meer gehad.
als het van die trekkende krampen zijn kun je extra magnesium en/of calcium innemen. Helpt erg goed! En baat het niet dan schaadt het ook niet...
Ik heb er geen last meer van gehad. Dus wat het is geweest? Geen idee. Zal het maandag eens aan de vk vragen.
houd het even goed in de gaten, want het kán trombose zijn. wordt je been dik, koud of juist heel warm, en verkleurt het? gelijk de dokter bellen! krampen komen in de zw.sch. veel voor; ik heb er helaas ook veel last van. ik slikte al extra magnesium/calcium bij ivm. die krampen voor ik zwanger werd, en heb de dosis wat verhoogd toen ik meer last kreeg. dat hielp gedeeltelijk. wat me nu ook héél fijn helpt er tegen is Venedoron beengel van Weleda (te koop bij natuurwinkels). ideaal, want sinds ik dat 's avonds opsmeer, heb ik geen nachtelijke krampen meer gehad. en het was eerst zó erg dat ik wel 8x per nacht jankend vd pijn naast mijn bed stond (en ben geen watje). dus: eerst uitluiten dat het geen trombose is, en als het 'gewoon' kramp is: magnesium/calcium en die beengel halen. sterkte! hoop dat je er gauw vanaf bent, want het is 3xniks...