nierbekken ontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

verdomme watdoet dat zeer!! lig in ziekenhuis, hele nacht niet geslapen van de pijn. door zwangerschap mag ik beperkte pijnstilling. en het slaat voor geen meter aan

2. babykonyntje

babykonyntje Actief lid

24 dec 2012
    188
    2
    18
    Heb t ook gehad liep er lange tijd mee.
    Ging er zelfs mee shoppen deed zo een pijn dat ik moest zitten op de grond en koud dat ik het had(koorts)

3. mappel

mappel Niet meer actief

ok, wat ik me afvraag, doet bevallen nog meer pijn? ik kan hier namelijk echt helemaal niets mee, met de afschuwelijke pijn. krijg ook allerlei pijnstillers, kan nóóit goed zijn voor de baby

4. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Oeh, sterkte! Ik heb het gehad toen ik niet zwanger was en dus wel gewoon de pijnstilling mocht. Ik was 5 dagen helemaal van de wereld (als in, ook geen herinnering meer van ,maar manlief geeft aan dat ik alleen maar geslapen heb of vroeg om pijnstilling :p ). Moet er dus niet aan denken hoe het is als je maar beperkt pijnstillers mag!

5. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het een keer gehad.. bij normale blaasontsteking in het net of je scheermesjes piest maar bij nierbekontsteking net of er gewoon complete hakbijlen naar buiten komen..

6. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik heb het twee jaar geleden gehad, volle week in het ziekenhuis gelegen. Ik heb toen morfine gehad (maar dat hielp na 2 dagen niet meer) en daarna over gegaan op ? Maar ja, ik was toen niet zwanger.

Ik weet nog wel dat de uroloog zei dat dit het dichts bij bevallingspijn kwam. Maar of dat waar is, dat weet ik 'nog' niet.

Sterkte iig! Want het is vreselijk!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat doet inderdaad flink zeer, zelf heb ik het zo'n 5 jaar geleden gehad. Was toen niet zwanger.
    Ik weet nog dat het in de nacht begon, ik kon niet slapen en lag te shaken in bed. Ik kon niet liggen of zitten, ik wist niet waar ik het zoeken moest van de pijn.
    Had van die koliekpijnen, vreselijk!
    Mijn man wist ook totaal niet wat hij mee maakte, ik weet nog wel dat hij zei tegen me dat ik 'normaal' moest doen. Die dacht dat ik lag te dromen ;)

8. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Ik ben vorige week ontslagen uit het ziekenhuis. Zelfde probleem plus fikse blaasontsteking. Bij mij hebben ze een dubbele J stent geplaatst. Daar zit ik nu mee thuis. Pijn in je nier etc is over, alleen een overgevoelige blaas.

Sterkte!

9. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hey meid!

Ik lag met 20 weken in het ziekenhuis met nierbekkenontsteking (daarna nog 4x gehad) maar ik mocht gewoon 3x daags 2 para's slikken. Was niks mis mee?! Ja ik vroeg me dat ook af doet bevallen nog meer zeer?!

Ik hoop dat je snel opknapt!!

Deel Deze Pagina