Positiejas welke vonden jullie het fijnst zitten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lov23, Sep 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie dat ze bij de h&m jassen verkopen, prenatal en bonprix. Maar ik twijfel waar ik eentje zal kopen straks.

Dus wat zijn jullie ervaringen met merken jassen?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nooit een gehad... ik denk dat het altijd handig uitkwam... ik gebruik voor de laatste weken een poncho en een extra large jas van mijn man...

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    2,294
    0
    0
    Ik heb ook geen jas. Nu bezig met de laatste weekjes. Schaf er dus ook geen één meer aan. Maar lijkt me in de winter wel erg handig. Kan je geen tips geven.

4. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ik had er eentje van mamalicious, gekocht via mp. Was er erg tevreden over!

5. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik had er een bij de bonprix besteld. Leek leuk op de foto maar viel tegen in het echt. De kleur was ook heel anders

6. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Ik heb ook geen jas, ook niet meer echt nodig. Ik droeg voornamelijk colbertjes of mijn bodywarmer met daar onder een vestje. Voor nu draag ik mijn lange jas open en als het fris is, met sjaaltje. Mijn winterjas (jack and jones) van vorig jaar heeft tot mijn navel knopen, en valt daarna wijd uit. Dus die zou ik in de winter gewoon dragen.

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ik had ook geen jas, maar voor de zekerheid toch maar 1 aangeschaft. Gewoon bij zeeman voor €20. Aan de bovenkant zijn knopen en loopt wijd uit. Misschien wel mindere kwaliteit maar ik vond het zonde om nu een dure jas te kopen. Dat doe ik wel weer als ik niet zwanger ben :).

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik heb de mijne van prenatal 40 euro en hij kan prima nog een ronde mee.
    Hij valt mooi en ziet er normaal uit zeg maar. Zonder dikke buik zie je niet dat het een positie jas is.
    En er past echt een hele groote buik in

9. meliez

meliez Actief lid

Apr 26, 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik heb er een van Noppies, gekocht via MP voor 35 euro.

10. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Ik ben een jaar voordat ik zwanger raakte nog 23 kg afgevallen en heb toen mijn winterjas bewaard. Nu kan ik hem komende winter weer aan!

11. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

Aug 24, 2013
    760
    0
    0
    Ik heb bij H&M een gewone winterjas gekocht waar mijn buik nog wel even in kan groeien. Beetje een wijder model uitgezocht ipv een getailleerde jas. :)

12. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik was uitgerekend in maart en nooit een positie-winterjas gehad. Ik vind het een beetje zonde van je geld, dan kun je net zo goed een fleece-jack of een rekbaar vest kopen. Die kun je na de zwangerschap ook blijven gebruiken.

Mijn gewone winterjas kon ik tot het einde aan, ondanks dat ik een flinke buik had. Bij het aantrekken even de buik inhouden om de rits vast te krijgen, maar daarna zat 'ie goed. Dus ook nooit iets anders nodig gehad.

13. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,046
    231
    63
    Female
    ZZP-er
    Hier een poncho van prenatal (van de week daar 20% korting)

Ben begin december uitgerekend dus dan vind ik het zonde om een dure jas te kopen...

14. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

May 2, 2013
    127
    45
    28
    Female
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    Ik ook van mamalicious. Soepel materiaal en nog verstelbaar dmv knoopjes en een rits om aan je (grote of kleinere) buik aan te passen. Erg handig!
    Gekocht bij Little Kids. €64 maar zijn geld dubbel en dwars waard!

15. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

Dec 12, 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er een van Love2wait, een supermooie donkerblauwe trenchcoat van wol. Hij heeft geen knopen of rits, je maakt hem vast met de ceintuur, en er kan op die manier elke maat buik in. Zelfs als je niet zwanger bent kun je hem aan. Hij was €130.
    Ja ben er superblij mee!!

16. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er nooit een gekocht en misschien 3x gemist. Ik ben bevallen in dec, feb en maart en nu dus in okt. Ik wurmde mn buik in mn eigen winterjas en op het laatst in een oude van een wat dikkere periode. Ik zou dus tzt als het echt nodig is er 1 aanschaffen in de uitverkoop of een niet positiejas in een maat groter ;)

17. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En als je wil dragen kun je overwegen een draagjas te kopen.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik demk dat ik idd maar eens ga afwachten hoe het zal gaan. Op het eind zie ik dan wel wat ik doe.

Poncho ga ik misschien wel eens voor kijken deze week tijdens de mazzeldagen.

19. BB88

BB88 Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,002
    3
    38
    Hier 2 weken geleden bij Prenatal een winterse jas gekocht met de 15% kortingsbon die ik van het kraambureau had gekregen.
    Van mamalicious, ik twijfelde tussen S en M in mn hoofd, maar het is een L geworden omdat ik nog erin moet kunnen groeien :D gewoon lekker aan t passen geweest, vind ik wel fijn in een winkel.

20. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

Jun 14, 2013
    5,350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Vroeger (bij de vorige zwangerschappen) was zelfs een speciale positiejas te klein voor mijn buik maar heb nu een klein buikje dus kan het eens gaan proberen (het scheelt wel dat ik uit mezelf al 183 cm ben en maatje 40/42 heb normaal) dan is er niet veel groeiruimte...

De vorige zwangerschappen heb ik geen jassen gehad, gewoon vesten e.d.

Maar deze keer heb ik hem toch meer nodig dus ga ik toch proberen er een te halen...

Share This Page