Mijn man heet net de muurkast in onze slaapkamer geverfd, deze verf is niet op waterbasis, daar wa shij vergeten naar te kijken. Ik heb net het raam al open gezet want het stinkt enorm, kan ik vanavond gewoon in onze slaapkamer slapen? Of zou het niet goed zijn voor ons kindje? Ik ben 33 wkn zwanger.
Hi frutseltje Ik (als chemisch laborant) raad je aan om echt in een andere kamer te gaan slapen. Die oplosmiddelen zijn echt heel slecht voor je eigen gezondheid laat staan voor je kleintje. Neem het zekere voor het onzekere! Je kunt er zelf ook onwel door worden (duizeligheid). groetjes fon
Mijn vriend is schilder en nou vroeg ik dus aan de verloskundige pas geleden mag mijn vriend hier in huis schilderen met terpetine verf en kan ik hier dan ook gewoon blijven mijn verloskundige raade me aan om dit niet te doen je mag min 2/3 uur in deze omgeving zitten en dan nog moeten de ramen open het is schadelijk voor de baby en voor jezelf want het is een chemische stof dus het lijkt me eigenlijk ook zeker niet verstandig dat je thuis blijft voordat de lucht eruit is zegt de verloskundige kan ook nog 2 weken duren... Niet zo erg slim van je mannetje