23 weken zwanger en pijn aan schaambot

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by cindy en marcel, Aug 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindy en marcel

Sep 16, 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Ik had een vraagje.
    Ik heb sinds 2 dagen last van me schaambot, ik ben nu 23 weken zwanger en het is eigenlijk gekomen nadat het kleintje een hik bui had.
    Ze ligt zowiezo al heel laag dus toen ze de hik had schopte ze uit reflex denk ik steeds naar beneden ( zodat je het voelt rond je vagina) en sindsdien heb ik dus een soort van last van het lijkt spierpijn aan me schaambeen en dan zowel aan de voorkant dus onder je buik als wat aan de zijkanten wat meer naar je lies toe.en zo aan het einde van de dag merk ik dat het wat erger wordt ( heb een staand beroep) en dan ga ik er wat van waggelen merk ik. Is dit normaal tijdens de zwangerschap?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Cindy,

ja, hoort idd bij de zwangerschap, de een heeft er wat eerder en meer last van dan de ander. Het is onderdeel van je bekken en dit is niet erg, maar je moet er wel op letten. Zodra je pijn hebt, krijgt, moet je goed op je beweging letten. Niet over je grens gaan, op tijd stoppen, maar ook niet te lang stilzitten. Goed naar je lichaam luisteren.

Groetjes Brigitte

Share This Page