Hallo Ik heb een vraag. Afgelopen zaterdag heb ik met 2 verschillende testen positief getest, weliswaar een licht streepje maar wel goed te zien. Vanmorgen heb ik weer getest en toen was er zo goed als niets te zien. Ik heb bij de huisarts een test laten doen en die was negatief. Ik vraag me nu af hoe het zit. Kan het zijn dat er iets misgegaan is in mijn buik? En als ik ga menstrueren, wordt dit dan heftig? Ik ga namelijk over een paar dagen op vakantie en wil hier eigenlijk wel van genieten. Ik ben niet meer in de gelegenheid geweest om het de huisarts zelf te vragen. Normaal heb ik een regelmatige cyclus (28 - 29 dagen)alleen vorige maand niet, toen was ik 6 dagen over tijd en heb ik de 1ste dag van mijn menstruatie hevige buikkrampen gehad. Ik heb wel pijnlijke borsten en tepels en geregeld een opgeblazen gevoel en rommelende buik, lichte hoofdpijn. In ieder geval alvast bedankt voor de reactie.
Hoi Aussie04, wellicht heb je een hele vroege miskraam en zul je bij je komende menstruaite inderdaad heviger kunnen bloeden. Wellicht ben je toch zwanger en moet je over en paar dagen gewoon nog eens testen. Het is dus echt afwachten, want ik kan het je helaas ook niet met zekerheid zeggen. Groetjes Brigitte