hallo allemaal ik heb een vraagje ben gewoon nieuwsgierig hier naar met hoeveel weken zijn jullie bevallen mijn eerste was met 37 weken dan en jullie?????
ik van anne 4jaar geleden met 42weken toen wilde ze er zelfs nog niet uit en werd het dus een keizersnede ik hoop zo dat ik deze keer wakker word en dat ik denk ooh ik heb in mijn bed geplast oooh neeee het is begonnen moet in ieder geval met 36 weken naar het ziekenhuis en dan hoop ik dat hij al goed is ingedaald. ( want dat deed anne ook niet) groetjes van patricia
42 weken en 6 dagen toch nog spontaan gestart maar uiteindelijk toch een keizersnee vanwege Kylian's dikke kop, of was het nu mijn smalle bekken Groetjes Anita
eerste kindje - 41wk en 5 dg tweede kindje - 37wk en 6 dg en inmiddels 37 wk en 4 dg zwanger van derde kindje......ben benieuwd.
Kelsey ==> 41.5 weken (ingeleid door vruchtwater tekort) Damiën ==> 40.5 weken (thuisbevalling) Jayden ==> 38.6 weken (ingeleid vanwege BI)
me oudste 41w 5d ingeleid door langdurige weeen (5 dagen elke 3 min)bleef steken op 1 cm. me jongste met 39w langdurig gebroken vliezen ook ingeleid. ben erg benieuwd hoe deze bevalling zal verlopen