Hoe hebben jullie je zwangerschap aangekondigd?? We hadden al een idee om binnenkort een shirt te kopen met ik word grote broer en dan langs de familie gaan als ik de 12 weken echo heb gehad en om het geslacht te laten weten foto's te laten maken door een vriendin
Wij hebben voor volgende week cupcakes laten maken met ooievaars en Anne Geddes babys erop! Mijn vriend viert die avond zijn verjaardag en we hebben dan voor het eerst in onze relatie onze beide families compleet. Dus dan komt er een verrassing onder een theedoek op tafel te staan En we hopen de reactie te kunnen filmen, want ik denk dat er een zee aan emoties vrijkomt
Wij hadden schoenen gepakt voor mijn man, van mij en baby schoentjes gekocht. Op een balk neer gezet en op de balk de geboorte jaren neergezet. Hier ene foto van, en dit laten zien aan onze vrienden, tijdje later op facebook neergezet.
Iemand op het forum kwam met deze ( en sindsdien onthoud ik hem voor ooit ) Dus thanx daarvoor!! Een foto van je gezin op een rij met ruimte ertussen voor een muur. Met stoepkrijt/gravitti of met de computer bewerkt tekens ertussen van + = 4 Dus krijg je: vader + moeder + kind1 = 4
Gewoon vertellen. Het gaat om de boodschap. En bijna niemand is in staat om de vorm dusdanig aantrekkelijk te maken dat het niet tenenkrommend wordt.
Ik heb zelf macarons gemaakt in blauw en roze, die in een wit doosje gedaan met een vraagteken erop met roze en blauw .. Het kwartje viel bij alle opa's en oma's direct en ze vonden ze erg lekker.
Dan heb je vast hele kromme tenen inmiddels. Ik vind het juist super leuk! En bekijk de filmpjes op joetoep ook graag. Lekker genieten van je moment! En voor jou is je moment zo vertellen ook goed. Prima toch?
Wij hebben het gelijk aan onze ouders verteld toen we positief getest hadden, omdat mn man weer weg moest naar zee en het wel fijn was dat iemand het wist mocht het fout gaan. en voor de rest wisten vrienden van ons dat we er mee bezig waren dus kregen we regelmatig de vraag of we al in verwachting waren.. en aangezien wij niet kunnen liegen hebben we het ook 'gewoon' verteld. Wel jammer achteraf, wilde het wel creatief vertellen.