Hoi Hoi, Ik vroeg me af of jullie dat ook hebben. Ben nu bijna 32 weken zwanger en de ene dag denk ik: ik lijk wel 40 weken zwanger en de andere dag zit het me totaal niet in de weg en lijk ik gewoon een klein buikje te hebben! Het is ook helemaal niet zo dat in veel last van mijn darmen heb en veel vocht vasthoud ofzo.... Eerder dat het de ene keer veel vruchtwater is en de andere keer weinig. Heel apart....
Ik ben dan nog geen 32 weken, maar ik heb dat ook. De ene dag lijkt ik net een olifant, en de andere dag is het een bescheiden buikje, snap het ook niet echt.
Het kan zijn dat je kindje bovenin ligt. Hier nl ook. Vaak bewegen de beebjes rond die tijd nog flink, dus ik denk dat het daaraan ligt.
Hier ook, de paar dagen heb ik echt het idee dat ze helemaal bovenin ligt en dan heb ik ook het gevoel alsof ik een zesgangendiner heb gegeten en daarna nog even langs de mac ben gegaan en ook nog kortademig ben geworden. Echt niet leuk. Het volgende moment vind ik het opeens nog zo'n lief klein buikje voor 28 weken... voelt niet echt lekker, als ze zo hoog ligt hoor
Denk dat het ook aan je kleren ligt. Het ene shirt is het andere niet, kleedt soms veel ronder en de ander lijkt je buik juist te benadrukken.