Hoi Een vraagje: Als het deze ronde niet lukt om zwanger te worden zou je normaal gesproken gewoon doorgaan naar de volgende ronde... Maar als ik dan vanaf volgende maand, 9 maanden verder tel, zou ik uitgerekend zijn op 25 mei 2007 en dan gaat mijn vader trouwen. (2e huwelijk) Nu begrijp ik wel dat er maar 5% kans ik dat ik ook op deze datum ga bevallen, maar ik ik eerder beval ben ik er misschien niet goed aan en kan ik niet naar de bruiloft.... En het is zowiezo een uur rijden.En of je daar nu zin in hent als je hoogzwanger bent??? Maar om een ronde overteslaan vind ik ook zonde ! Vooral omdat ik al 2x gependeld ben op september Wat zouden jullie doen? Zie mijn banner....Zenuwachtig !!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik zou er gewoon voor gaan. Anders kun je de ronde daarop ook wel overslaan, want het kan best zijn dat je vier weken eerder bevalt!
Mijn antwoord is kort maar krachtig: Ik zou zelf gewoon doorgaan naar de volgende ronde! Uitgaande van mezelf dat ik het graag wil en iedere maand is weer een maand..later. Zelf zou ik dan wel zien hoe en wat met de bruiloft..komt tijd , komt raad. Gr, Mirre
Ik sluit me bij de andere dames aan! Gewoon ervoor gaan. Hoe het dan loopt, zie je tegen die tijd dan maar weer.
Gewoon voor gaan meid. Misschien ben je al wel zwanger en als je dan later bevalt wordt het misschien ook wel 25 mei...ik ben toevallig wél uitgerekend op de trouwdag van mijn schoonouders, maar die zijn dan al 31 jaar getrouwd. Ik weet dat ik ze geen beter geschenk kan geven dan hun (voor mijn schoonmoeder iig) eerste kleinkind. Zou je vader het niet fantastisch vinden als je zwanger zou zijn, je kunt een zwangerschap nu eenmaal niet plannen. Ik heb het geluk dat mijn voorkeur (bevallen in het voorjaar) uit gekomen is, maar ik heb dan wel 10 maanden moeten oefenen. Dit ivm mijn zwangerschapsverlof, maar ik zou het ook niet erg gevonden hebben als ik eerdr zwanger was geweest. Mijn ouders zijn 's winters 6 weken in het buitenland, mijn moeder hoopte wel steeds dat ik dat niet in de war zou sturen, want dat heeft ze echt nodig, nu kan ik haar volgende week vertellen dat ze met een gerust hart op vakantie kan gaan.