haj meiden de titel zegt het al. het isnet of ik het kindje voel rilllen. heeft ze het dan koud? of kan dit de hik zijn? vind het z`n vreemd gevoel wie heeft dit ook? of heeft dit gehad. alvast bedankt.
eej lindy ik heb het hier meerdere keren gelezen en allemaal rond deze zwangerschapsduur. Wat het is? geen idee. Bij mijn kindje voelt de hik als lichte tikjes steeds op dezelfde plek. Heel regelmatig en heel snel achter elkaar. Dat vind ik niet echt rillerig overkomen. Misschien ff aan de vk vragen groetjes
ja tis een raar gevoel hihi misschien ishetook wel de hikhoor, voelde het net pas voor het eerst, het is wel op 1 plaats en snel achter elkaar vond het vreemd hihi
Ik voel ook zowat elke dag de hik. Ik dacht eerst dat het mijn hartslag was en mijn broek misschien wat klemde maar mijn hartslag is sneller dus het moet wel de hik zijn. Vind het een irritant gevoel in elk geval.
Het komt doordat het zenuwstelsel van de baby nog niet helemaal ontwikkeld is. Dan gaan ze soms trillen/rillen. Dat doen ze ook nog wel eens nadat ze zijn geboren. NIets om je zorgen over te maken.