Ik heb het paar keer per jaar, en ook altijd in de nacht. Dan schiet het er in en kan ik het echt uitgillen van de pijn! En dagen er na voel ik die spier nog steeds! Au au au!
Heb ooit de goude tip gekregen om een banaan te eten voor het slapen gaan, erna nooit meer last gehad!
kinine mag je geloof ik niet teveel tijdens je zwangerschap (als ik me goed herinner) Ik had er ook veel last van tijdens mijn vorige zwangerschap en bij mij hielp extra magnesium echt heel goed. Ik nam ook al een mutli vit. met magnesium maar daar kreeg ik het gewoon mee. Ik ben toen 's avonds een extra magnesium of magnesium/calcium tablet gaan slikken en ik heb bijna geen last meer gehad daarna.
thx voor jullie reacties ! ik ga nu eerst heel hard duimen dat het niet weer gebeurd.. maar mocht het weer gebeuren, dan denk ik dat ik toch maar wat extra magnesium ga slikken. en in igg elke dag banaantje eten kan ook geen kwaad ! en voor 't slapen gaan, doe ik de rek en strek oefeningen.. maar jemig, wat is die kramp zeg, heb nog steeds een gevoelige kuit.
Mijn yoga-instructrice zweert ook bij de sunlight zeep (kan je ook gewoon bij de appie kopen). Ze heeft nog nooit bij iemand meegemaakt dat het niet werkt..
ja kramp is erg pijnlijk ik heb het in bijna elk lichaamsdeel vooral bovenbeen spier en bij de nek auw auw heb ook wel eens kuit en bovenbeen spier en als je dat eruit wilt hebben werkt tegenovergestelde nou dan heb ik het niet meer maar moet zeggen dat dat gelukkig alweer een tijdje geleden is (maand of 5) heerlijk huh afkloppen.............