Pfft nu 5 weken zwanger en had afgelopen week last van wel 10 verschillende kwaaltjes. Maar nu is alles opeens weg? Maak me best zorgen. Zijn er meer die dit hebben gehad?
Geen zorgen Met 5 á 6 weken verdwenen ineens ook mijn kwaaltjes, waaronder ook mijn extreem gevoelige borsten. Ineens voelde alles weer normaal! Komende weken zul je sowieso merken dat de kwaaltjes per dag verschillen. Allemaal geen reden tot paniek! Je hoeft je pas zorgen te gaan maken wanneer je naast krampen in je baarmoeder óók nog bloedverlies hebt!
Mijn borsten zijn ook minder pijnlijk dan een paar dagen geleden. En ik had eerst hoofdpijn en nu niet meer. Ben t eens met justxme. No worries!
hey, ik heb hier hetzelfde hoor.. ik schrok ook, maar ik hoor het van wel meerdere die dit hebben.. Niet teveel stressen
Het verschilt van dag tot dag Bij mezelf merk ik meer symptomen als ik moe + gestresst ben. Ben ik uitgerust, dan heb ik een dag veel minder last van bijv. misselijkheid.
Ik ben nu 7 weken. Gister een echo gehad en het hartje gehoord en gezien en dat terwijl ik er overtuigd van was dat het mis zou zijn want ik voelde al dagen niks meer. Geen enkel kwaaltje. Het zegt dus niks..
Ik ben dan nog maar 4 weken en 5 dagen en heb vandaag helrmaal geen klschtjea. Maar sommige hebben de eerste weken helemaal geen klachten dua maak me niet gelijk zorgen.