5 weken zwanger, opeens kwaaltjes weg?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mama tuttebel, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Pfft nu 5 weken zwanger en had afgelopen week last van wel 10 verschillende kwaaltjes. Maar nu is alles opeens weg? Maak me best zorgen. Zijn er meer die dit hebben gehad?

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Geen zorgen ;)
    Met 5 á 6 weken verdwenen ineens ook mijn kwaaltjes, waaronder ook mijn extreem gevoelige borsten. Ineens voelde alles weer normaal!
    Komende weken zul je sowieso merken dat de kwaaltjes per dag verschillen. Allemaal geen reden tot paniek!
    Je hoeft je pas zorgen te gaan maken wanneer je naast krampen in je baarmoeder óók nog bloedverlies hebt!

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn borsten zijn ook minder pijnlijk dan een paar dagen geleden. En ik had eerst hoofdpijn en nu niet meer. Ben t eens met justxme. No worries!

4. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    hey,

ik heb hier hetzelfde hoor.. ik schrok ook, maar ik hoor het van wel meerdere die dit hebben..

Niet teveel stressen :)

5. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Het verschilt van dag tot dag :)

Bij mezelf merk ik meer symptomen als ik moe + gestresst ben. Ben ik uitgerust, dan heb ik een dag veel minder last van bijv. misselijkheid.

6. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 7 weken. Gister een echo gehad en het hartje gehoord en gezien en dat terwijl ik er overtuigd van was dat het mis zou zijn want ik voelde al dagen niks meer. Geen enkel kwaaltje. Het zegt dus niks..

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ben dan nog maar 4 weken en 5 dagen en heb vandaag helrmaal geen klschtjea. Maar sommige hebben de eerste weken helemaal geen klachten dua maak me niet gelijk zorgen.

Deel Deze Pagina