Hallo dames, Ik heb sinds een paar dagen flinke buikpijn en dan vooral bovenin de buik, dit straalt ook uit naar mn schouderbladen en t voelt vanbinnen alsof er iets in de verdrukking zit richting mn longen word er benauwd van eerder zakte t wel af maar na gisteravond blijft dit aanhouden, voel me ook niet lekker in mn hoofd om t zo te zeggen. Wie herkent dit? Ik ben trouwens 19 week zwanger nu
Misschien kont er maagzuur in je slokdarm. Dit heeft een collega ook vaak, dan verkrampen al je spieren in je borst en kan uitstralen tot je armen. Kan voelen als een hartaanval en sommige mensen bellen hier dan ook 112 voor. maar voor de zekerheid altijd even bellen natuurlijk!
Ik heb dat ook wel wat met maag zuur maar ben wel verl verder in zwangerschap. 19 weken had ik dat nog niet, sterkte!
Deze klachten worden bij mij standaard uitgevraagd omdat ik hoge bloeddruk heb i.v.m. pre-eclampsie. Ik blijf je volgen, sterkte!
Moet naar het zkh voor een bovenbuik echo verdenking galblaas omdat ik heel veel last na t eten heb en ook sinds week vaak diarree, reageer erg na vet eten..
Ik krijg nog een oproep voor de echo.. Op dit moment gaat t weer beter gelukkig! Zolang ik milde dingen eet gaat t wel goed. Tis net of t in aanvallen komt alsof ik ergens op reageer..
Klinkt ook el erg als galstenen idd, heb ik ook gehad een aantal jaar geleden.die pijn is echt niet leuk, vreselijk... sterkte ermee!