kramp in je benen/kuiten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Senna, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    zo ik had vannacht echt onwijze kramp in mijn kuiten, heb er nu ongeveer 3 weken last van en bijna elke nacht is het raak, normaal kan ik door mijn voeten plat op een koude vloer te zetten, erge kramp voorkomen en is het weg, maar vannacht lukte dat dus echt niet, ging staan en probeerde mijn voet plat te zetten op de koude vloer maar krijg hem dus niet plat, mijn tenen stonden echt rechtomhoog en waren in geen mogelijkheid plat te krijgen, heb het echt uitgeschreeuwt van de pijn mijn vriend heeft mijn tenen recht gedrukt en toen verdween de pijn.

    Kweet niet of zulke kramp wel normaal is het heeft toch met de doorbloeding van je benen te maken? hoe kan ik deze kramp voorkomen? Weet iemand dat? en hebben er nog meer meiden last van?
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik had het ook en ik kreeg als advies om een kussen onder mijn benen te leggen en dat werkte wel.
    Als je kramp heb kan je ook gewoon in bed blijven liggen en dan je grote teen omhoog duwen dus richting je scheenbeen.
    Dan trekt de pijn weg.

    Sterkte ermee!!
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Ook ik heb er last van en het is echt vervelend. Ik had ook de tip gekregen om een kussen onder je voeteinde te leggen, maar het helpt niet bij mij. Andere tips zijn een warme douche of een wandeling voor je gaat slapen. Ik kan niet zeggen dat het bij mij helpt, maar misschien bij jou wel. Succes, hopelijk ben je er snel van af want het is echt vervelend. LIefs jenny
     

Deel Deze Pagina