Hi meiden, Even snel een vraag. Zoonlief heeft een provocatietest gehad en heeft gisteren zijn avondeten weer uitgespuugd en vandaag zijn flessen... Wat kan ik hem geven zodat hij toch wat binnenkrijgt? Een droge boterham? Andere tips???
Hoe oud is hij? Hier helpen perziken uit blik altijd erg goed. Zacht, zoet, calorierijk Zo sneu, sterkte ermee
even niet eten. Drinken is wel belangrijk niet eten kan echt wel een even. Eerst zijn maagje weer tot rust laten komen dan beginnen met bv een droge cracker ouzo.. beetje gekookte rijst ..
Oh nee dan maar geen perzikken uit blik. Op die leeftijd gaf ik hem als hij allergisch was of ziek sojavanillevla. Zelfde idee als de perziken alleen iets verantwoorder en meteen veel vocht
Hier een ziek jongetje dat alles eruit spuugt Vanochtend een cracker die wel bleef zitten maar de witte boterham van vanmiddag kwam er heel snel weer uit Drinken is nu het belangrijkste Steeds kleine slokjes water, niet te veel in een keer Helaas is veel daarvan er ook al weer uit Vind het zo naar dat overgeven Maar goed water dus, bouillon misschien, droog brood dat zijn de eerste dingen waar ik aan denk
Misschien moet ik idd wat bouillion maken. En water probeer ik te geven maargoed dat wil hij niet. Zo maar even thee (rooibos) proberen. Sojavla mag hij helaas niet (koemelk/soja allergie helaas!!!)
ik gaf (en nog steeds nu hij 3 is) rijstwafels of maiswafels. Hielp goed en wilde hij ook graag eten. maiswafels kocht ik altijd bij de bio supermarkt, maar de supermarkt heeft ze ook steeds vaker. Smaakt naar popcorn dus vinden ze vaak wel lekker
Theebiscuit helpt ook erg goed. Melkproducten zou ik niet geven want dat werkt niet zo goed op zijn maag, zal alleen meer overgeven. En steeds beetje water of thee geven.