Hallo, Ik ben weer zwanger... Mijn dochtertje is nog maar 6,5 maand en kben zelf nog maar 20. Het is natuurlijk al weer heel snel en toch ben ik er blij mee! Maar ik ben bang voor de reacties van andere mensen, dat ze het te snel vinden.. hebben jullie hier ervaring mee? Groetjes, een onzekere mama
Gewoon niks van aantrekken want het is jullie leven en jullie bepalen wanneer het tijd is voor een 2e toch. Gefeliciteerd!!!
Haha, Dat is ook zo ja.. Twas niet echt gepland, Mn bevalling was niet echt een drama maar de periode erna wel, kheb 3 maanden met hechting gelopen die niet oploste en in verband daarmee heeft t 4 maanden geduurd voor we het voor t eerst weer 'deden', Kben nog maar 1x ongesteld geweest! Maar aan de andere kant denk k ook dat ik dankbaar moet wezen!
Gefeliciteerd!! Ik was zelf na 8 maanden gepland zwanger! 2de wondertje kwam heel snel! De zwangerschap is wel zwaarder omdat ik wat meer pijnen heb.. Mijn omgeving vond het allemaal wel leuk hihi.. ze zeiden wel dat jij dat allemaal klaar krijgt zo! (ik ga nog naar school) Maar verder geen negatieve reacties gehad. (gelukkig maar) Ben trouwens net 22 jaar geworden!
Tja, niks van aantrekken. Ik ben nu ook weer snel zwanger (geheel gepland overigens) en krijg meestal leuke reacties, maar ook menswn die zeggen "oh goh was t wel gepland?". Dan zeggen wij met een brede smile: ECHT wel! Een "vriendin" heeft me wel enigzins teleurgesteld, toen ik het haar vertelde zei ze: oh dat is zeker ongepland hé? Nou nee, maar fijn dat ik weet dat jij er zo over denkt ...
Leuk! Ik ben inmiddels 18 weken en 2 dagen zwanger, en mijn dochter is 9 maanden! Krijg ook veel reacties dat het snel is, en de vraag of het wel gepland was. Enne idd, niks van aantrekken!
Och meid, kan jou de rest schelen!! Hier 1tje van 19 en de 2e is er bijna, en wat de rest denkt interesseert me niet, en als ze het nodig vinden om te zeggen dat het te snel is dan moeten ze dat maar zeggen, kan t nu toch lekker niet meer terugdraaien!! Straks als deze er is dan schelen ze een jaar en 8 maand ongeveer.
Gefeliciteerd!!! En zoals al eerder gezegd hier......Niks van aan trekken wat andere denken! Wij zijn ook na 3mnd weer zwanger geworden en ik heb ook even gedacht wat zullen mensen denken.....Maar was daar heel snel overheen. Gewoon lekker genieten van het wondertje in je buik en je dochtertje.
Gefeliciteerd. .. hier op de dag dat ze zes mnd oud was een pos test. Reacties :eigenlijk leuk. Wel standaard :jullie zijn snel. Bij ons was t zo snel ook nie gepland. Tis wat pittiger de zwangerschap maar tot nu toe valt t goed te doen Niets v aantrekken dus en genieten. Straks kunnen ze als ze wat ouder zijn leuk met elkaar spelen!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Hier de kids ook snel achter elkaar is een bewuste keuze en lak aan de reacties van anderen het is keuze en als jullie gelukkig zijn is het oké ik ben nu zwanger van de 3 ik heb dan 3 kids op de wereld gezet in 3 jaar tijd en vind het heerlijk zo dicht op elkaar
Gefeliciteerd meis! Ik heb hetzelfde, ben pas 23 jaar oud en was onverwacht zwanger geraakt van de 1e. Nu is de kleine 8 maanden en ik ben ongeveer 7-8 weken zwanger, heel spannend allemaal dus! De reacties uit de omgeving zijn niet zo heel positief, met uitzondering natuurlijk. Als je contact wilt mag je me een priveberichtje sturen!!
Gefeliciteerd meid, ik werd terug zwanger 7 maanden na de bevalling. Geheel gepland Ben benieuwd naar de reacties van mijn omgeving.
Hahaha ja zeker ervaring. In de notulen op mn werk stond 'jekil is weer gewenst zwanger'. Blijkbaar vond de notulist t bijzonder dat het na 4 maandjes alweer raak was T boeide me totaal niet wat anderen ervan vonden. En ik merkte dat ik de stereotypen er alvast zelf in kopte. 'Ja weer zwanger, zo blij mee! Ik krijg t ws wel druk, maar jaaaa'....etc. Hoefden zij t niet meer te zeggen Als je nog tips en trics nodig hebt, dan hoor ik t wel. Uiteraard harstikke gefeliciteerd! leuk man!