vlokken in urine

Discussion in 'Gezondheid' started by Quincy23, Aug 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quincy23

Quincy23 Actief lid

Jan 10, 2008
    142
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 32 weken zwanger en merk sinds een paar dagen dat er vlokken in mijn urine zitten. ik weet eigenlijk wel zeker dat het geen blaasontsteking is omdat ik er al een paar gehad heb.
    Hebben jullie dit ook gehad of weet iemand wat dit is want bij mijn vorige zwangerschap had ik daar geen last van.

Groetjes Din

2. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Die vlokken zouden heel goed afscheiding kunnen zijn.
    Heb je tijdens je zwangerschap al een blaasontsteking gehad? Want die voel je vaak tijdens een zwangerschap niet, je kan het niet vergelijken met wat je voelt als je niet zwanger bent.

Ik zou morgen gewoon laten testen bij vk of huisarts, maar dan wel "gewassen plas" dwz: beetje plassen, de boel schoonpoetsen met natte watjes, dan plassen in het potje, en dan uitplassen in de wc. (anders heb je kans dat je ineens heel veel eiwitten in je urine hebt terwijl het alleen maar afscheiding is)

Liever 1x te veel testen als 1x te weinig.

Groetjes Daphne

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Ik zou het ook even laten testen hoor! Ik dacht ook geen blaasontsteking te kunnen hebben omdat ik dat normaal heel snel doorheb. Maar ik bleek dus wel een fikse ontsteking te hebben, zonder dat ik iets had gemerkt! Je lijf werkt gewoon anders als je zwanger bent. Geen risico's nemen, een blaasontsteking kan gevaarlijk zijn!

Share This Page