Zere plek

Discussion in 'Gezondheid' started by Karagoz, Aug 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Vannacht kreeg ik in eens pijn boven mijn navel... Een plek dat behoorlijk pijn doet en als ik een harde buik krijg, de baby op die plek schopt of zelf de plak aanraakt doet het nog meer pijn.
    Ik had vannacht 2 oefenweeen en dat deed behoorlijk pijn en nog meer vanwege die plek. Aan de buiten kan je niets zien maar het zit van binnen. Het is gelukkig al wat minder maar het blijft pijn doen...

De gevoelige plek zit boven mijn navel, weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn, een kneuzing lijkt mij niet want er zitten geen botten daar...

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Hmm rare klacht ik heb ook al ben ik maar kort zwanger ook wel eens pijn bij me navel vooral als ik ineens heel diep inadem... kan je verder ook niet helpen sterkte ermee

3. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

May 24, 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik heb ook geen idee wat het kan zijn, maar herken het wel, ik heb het ook een aantal keer gehad.
    En het is idd heel erg vervelend als je dan harde buiken krijgt ja.

Ik denk dat het er bij hoort, maar je kunt altijd je VK even bellen als je het zeker wilt weten ;)
    Of een VK hier op het forum vragen ;)

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tijdens je zwangerschap rekken de twee rechte buikspieren op zodat er een opening tussen beiden ontstaat en dit kan behoorlijk pijnlijk zijn. Ik voelde het als ik op mijn rug lig net onder de ribbenboog tot bijna aan mijn navel..

Share This Page