drup....drup....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Miepie74, Jun 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Hoihoi,

ik heb al best wat weken "last" van lekkende borsten. Af en toe een drupje hoor, gelukkig geen natte eh... koplampjes :D voor iedereen te bewonderen.

Maar het komt maar uit 1 borst! Is dat "normaal"? Met andere woorden: hebben anderen hier ook last van? En weet iemand of het invloed heeft op eventueel borstvoeding geven na de bevalling?

Dank voor jullie antwoorden alvast!

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Hoi Hoi

Nee ik had dit niet tijdens de zwangerschap!
    Bij mij begonnen ze pas te lekken toen mijn zoontjes geboren waren en de melk op gang kwam.
    Het heeft verder ook geen invloed op het geven van BV..
    Gewoon afwachten... als jij positief achter het geven van bv staat moet het vast goedkomen.
    Bij de een zal het heel makkelijk gaan en een ander heeft er wat meer moeite mee.

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik had dat ook aan 1 borst.
    gewoon ook druppelen.
    heeft verder geen invloed op de bv die moet pas na de bevalling op gang komen.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Heb het ook maar aan een kant, voornamelijk ´s nachts als ik geen bh draag. Doe voor de zekerhied wel pads in mijn bh, zou het niet zo fijn vinden als het overdag gebeurd en iedereen het ziet..

5. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik lek niet, maar als ik in mijn borsten knijp druppelt het er wel flink uit.
    Ik heb soms zo een jeuk aan mijn borsten!!! En als ik de melk er uit knijp, lucht het op.

Ik hoor dat BV geven vaak pijnlijk is, maar op dat soort jeuk-momenten lijkt het me heeeeeeeeerlijk als al dat melk eruit gezogen zou kunnen worden!!!!!! Ik zei dat ook tegen mijn vriend, die dacht meteen dat het een hint was.. Hahaha!

Share This Page