Ik heb sinds donderdag toch wel last van menstruatieachtigepijnen met ook steken in lies en onderbuik niet voortdurend. Ik moet mijn regels pas 13juni krijgen. Cyclus was direct normaal na het pil gebruik. Zit nu in de tweede maand. Vorige maandag heb ik mijn eisprong gehad en twee dagen voordien geklust. Zou het kunnen dat ik zwanger ben? Gisteren voelde ik me echt zoals ik ziek was. Heb ik zetel moeten liggen en had hevige hoofdpijn. Dat heb ik nu ook al van woensdag. Het is hoofdpijn zoals ik het zou hebben bij menstruatie. Kan iemand me helpen wat dit zou kunnen zijn. Trijn
hoi Trijn, ik had ook erg last van menstruatie krampen en hoofdpijn!! en ben uiteindelijk zwanger van een tweeling, dus miss ben je wel zwanger. testen zou ik zeggen!! succes.... Groetjes tessa
Ik ga me zeker testen hoor. Nu sinds vandaag krijg ik ook jeuk aan de borsten en toch wel bolletjes rond de tepel. Daarvoor had ik dat ook maar nu is het toch meer tot uiting gekomen. En bij het stappen ook een klein beetje pijnlijke borsten. Ik zal wel zien en hopelijk is het zo ver he