omdat mijn baarmoeder heel hard groeid (hij zit met 16 weken op mijn navel) even een suiker testje vandaag. nu was de nuchtere waarde 6,2 is dat goed? moet met een 45 min weer prikken
Toevallig afgelopen weer ook weer een dagje geprikt en als ik op mn lijst van t zkh met de waardes kijk is 6.2 wel te hoog. Zelf had ik 4.8 en dat was goed. Gaat t boven de 5 of de 5.5 was t te hoog als ik t goed begreep van de verpleegkundige.
Ik heb dit meerdere malen gehad tijdens mijn zwangerschap en bij mij werd ook verteld dat hij s morgens als je nuchter was niet boven de 5 / 5.5 mocht zijn
ja dat zei ik dus ook. vriend had hier een heldere verklaring voor maar ik geloof dat niet. hij zei dat ik mischien wat suiker aan mijn vinger had van het brood van fynn maar dat kan toch niet?
ja maar het hebben mijn vinger nog wel schoon gemaakt daar! nou ja ik hoor het vanmiddag wel van de gyn. maar mijn niet nuchtere waarde is netjes toch?
Hoi, Ik heb 2 weken geleden ook nuchter en 2 na het ontbijt bloed af moeten geven. Bij mij was het nuchter 4,6 en 2 uur na ontbijt 3,6. Dat vond ik toen ook al vaag! Maar nu ik lees dat jij het ook hebt is het misschien toch normaal? Succes ermee!
ik moet zo naar de gyn dus ik zal het eens voor leggen. ik vond het echt stom. maar gelukkig ben ik niet alleen
Ik heb nuchter ook hogere waardes dan na de maaltijd. Ik moet daarom 's avonds voor het slapen gaan wat insuline spuiten zodat ik nuchter dus een goede waarde heb. Hier is dat 5.3 of lager.