Hallo allemaal, Ik hoop dat er iemand antwoord heeft op mijn vraag. Gister heb ik met 4 weken 5 dagen een echo gehad om te kijken of ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb (daar heb ik een vergrote kans op). Helaas kan de echoscopiste nog niets zien behalve heel dik baarmoederslijmvlies en blijven we nog een week in spanning. Maar vorige week donderdag heb ik een innestelingsbloeding gehad (ik dacht dat ik ongi werd, maar het bleef bij een veeg bloed) en lees ik dat een innestelingsbloeding komt doordat het eitje zich in de baarmoeder innestelt. Kan je bij een innestelingsbloeding dan wel een bbz hebben? Want dat is dan toch een teken dat het in de baarmoeder zit? Of kan je ook een innestelingsbloeding krijgen wanneer het eitje in de eileider innestelt? Ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vraag. Groetjes, Guusje
Ik heb ook een BBZ gehad. Ik verloor (oud) bloed,maar had ook pijn in mijn onderbuik en er trok een pijn vanuit mijn borst naar de rug... (beklemmend gevoel) Elke BBZ ontwikkeld zich anders,maar ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt. Ik ga voor je duimen dat alles goed is! Groetjes,Alida
Hoi Alida, bedankt voor je reactie. Vanaf wanneer in je zwangerschap begon je bloed te verliezen en hoe lang? Bij mij was het 1 dag bij 3,5 week zwangerschap. Groetjes, Guusje
Ik wist niet dat ik zwanger was bij mijn BBZ. Ik had gewoon een menstruatie, althans, dat dachten we, en dat bloeden stopte niet meer. Omdat ze ook een cyste hadden aangeprikt dachten ze dat het daar door kwam. Alleen na mijn nieuwe clomid kuur bleef ik maar vloeien en kreeg zere schouders en buikpijn. Toen ik op een morgen ineens niet meer kon lopen, zitten of liggen van de pijn ging het mis. Ik werd met spoed afgevoerd met de ambulance en meteen geopereerd. Ik bleek achteraf al 8 weken zwanger. Het kindje zat net een paar mm van mijn baarmoeder af. Omdat we niet wisten dat ik zwanger was hebben we dus ook niks gezien. Ik had trouwens op mijn NOD wel getest en die was negatief. Op de echo's daarna zagen we alleen dik baarmoederslijm maar omdat ik alweer clomid had, was dat ook de bedoeling.
Jeetje wat erg allemaal. Ik had alleen maar bloedverlies met 5 weken en dat hield weer op met 6 weken, maar dat was door de innesteling. En had er ook kramp bij, dus hadden ze een echo gemaakt met 6 weken, en toen zagen ze ook nog niet veel, alleen maar een klein wit stipje, en je zag het hartje wel kloppen
aangezien je nog zo "pril" zwanger bent, kan het heel goed zo zijn dat er nog "niets" te zien is duim in ieder geval voor je mee dat je volgende week een echo ziet met daarin een mooi vruchtzakje en vruchtje... (in de baarmoeder weliswaar he )
Het is bij mij 2 weken na mijn NOD-dag begonnen.. (Maar was zwanger van 2-ling.. eerste vruchtje met 9 weken verloren,2de vruchtje van 12 weken was BBZ.. eileider verwijderd.) Groetjes,Alida