ben zo dement geworden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noena, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik vergeet echt zowat alles..

ben mijn foto camera kwijt
    verloskundigekaart is kwijt..

en ik leg het altijd op vatse plekken, maar daar zijn ze gewoon niet meer, heb het hele huis al tig keer op zijn kop gezet, maar echt nergens te bekennen, en ze moeten in huis zijn, want daar voor het laatst gehad..

sjeee, straks vergeet ik mijn kind nog ergens:)

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Hormonen hahahaah nee weet niet of dat het is maar heb er ook erg last van hoor. Ook als ik nu met je zou praten. Dan kan ik het ineens helemaal kwijt zijn en kom er echt niet meer op hoor;) Hopen maar dat het nog overgaat hahaahah.

3. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Hier 1tje die dat zeker herkend.
    Manlief gevraagt of zijn dochter gister kon komen ipv vandaag omdat we vandaag met mijn dochter om 11 uur bij de oogarts moesten zijn.UHm half 12 kwam ik er achter dat ik die afspraak dus vergeten was.Gelijk aan de telefoon gehangen en kan maandag terecht maar leuk vind ik het echt niet.

ZO vergeet ik regelmatig de kleine dingen.Sleutels,portomonee en al die dingen maar zulke grote afspraken eigenlijk nooit.

Hoop dat het na de bevalling over is en mijn geheugen weer mee werkt.Al is er bij de eerste bevalling volgens mij een stukje afgestorven want heb sindsdien altijd een agenda nodig.

4. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

had ik bij de 1e ook, maar nu nog stuk erger. ahhahaa

leg gerust mijn iphone in de koelkast, en kom soms niet meer op de naam van een voorwerp, en dan zeg ik maar wat... het is best grappig, maar niet als je belangrijke dingen kwijtraakt..

gaat wel weer over..

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    hahaha fijn he.
    zo heb ik een keer een kop koffie in de kast gezet en de suiker in de koelkast...

manlief ligt vaak helemaal in een deuk als ik weer eens wat kwijt ben en echt oprecht niet weet waar ik het heb gelaten.

6. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

hahaha, soms is het echt funny wel, maar wil geen belangrijke dingen kwijtraken..

had vanmiddag de vk gebelt dat ik niet meer kan herinneren waar die kaart is, en die assistente klonk wat boos.. als ik hem niet vind voor ik weer naar de vk moet, ga ik met lood in mijn schoenen, voel me als ene kind dat haar huiswerk niet gedaan heeft

Deel Deze Pagina