hallo allemaal, ik ben nu een week of zes zwanger en moet erg wennen aan alles wat er in mn lijf gebeurd.. heb de hele dag tintelende (slapende) voeten, en "spaghetti benen".. is er hier nog iemand die daar last van heeft en tips wat je er aan kunt doen? dank xx
ik had het al voor de zwangerschap.. maar nu nog even iets meer.. waarschijnlijk is het je bloedsomloop. een douche nemen en afwisselend warm en koud kan weleens helpen.. met je benen omhoog gaan liggen, of juist even er op lopen.. ik hoop voor je dat het helpt
hoi acire, dank je, was ook mijn conclusie.. ik sport best regelmatig en doe dan veel rek en strek oefeningen.. denk dat het daar ook mee te maken heeft.. het is alleen zo'n apart gevoel de hele dag.. komt goed groetjes
Ik zit met een lichte suiker dus heb er ook wel eens last van. En heb al een paar voor bij horen komen die echt werken voor mij. Docuhen met warm water en dan als je bijna klaar bent koud water. Flink eind lopen en dan rekken en strekken onder weg. Goed op je eten letten. En ik heb sinds kort een steen van iemand die reiki doet. Geloofde er nooit in maar moet zeggen ik ben om.. hihih en draag me steen elke dag en heb overal minder last van. 1 dag zonder en voel alles zo komen.