hahaha ja dan in je darmen lijkt wel alsof je honger heb me vriend dacht eerst dat ik een (......) liet hahah zo hard soms dan heb jij zeker ook een beetje last van je ontlasting ? gr cynthia
nee ontlasting heb ik geen last van (gelukkig) maar daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee oei, 11 dagen nog voordat je kan testen, das lang !
ja echt lang wachten wordt echt gek hier hahah en me vriend van mij hhaha nou ik heb het wel echt vervelend maar ik hoop dat ik wel zwanger ben hoor haha spannend hoor ! gr cynthia
ja we duimen ook hier hahah nee zeker niet ik heb mijn laste menstruatie 15 april gehad en ben in die week gestopt met depil maar ik loop in het ziekenhuis vanwege mijn borst heb toen een operatie gehad en vonden ze 2 jaar later een buld gelukkig niet kwaadaardig waren mijn melkklieren die zwaar onstoken waren enz maar had steeds pijn de hele mand door schijn ik hele sterke hormonen te hebben dus we hopen op het beste (zit trouwens in de familie hoor haha ) gr cynthia
Goeiemorgen!Net getest en....negatief Maar ook nog geen Mmm,ff weekend afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen.Groetjes!
Balen zeg! Zit je te hopen op 2 streepjes, komt er maar 1! Maar je hebt gelijk, alles is nog mogelijk, zolang er geen is, is er nog kans Ben zelf net gaan prikken, ga mezelf afleiden tot 14:00.
Ah nee misschien ben je nog te vroeg Yvetje je weet wat ze zeggen hè? Geen bloed houdt moed. ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test hebt meid.
ik heb mijn laste menstruatie 15 april gehad en ben in die week gestopt met depil haha ) ik heb het zelfde als jij dus als we het allebei hebben zijn we op de zelfde datum uitgerekend samen heel veel duimen dus
ik moet nog 6 dagen wachten tot mijn NOD maar ik heb sinds van wat ik denk dat de innesteling is geweest ongi achtige pijn in mijn buik. Niet de hele tijd maar met vlagen, maar wel regelmatig.... Normaal als ik ongi moet worden krijg ik een dag of 2 dagen vantevoren ongi pijn en niet eerder. kan dit een teken zijn dat ik zwanger ben? groetjes Liesje
Net ziekenhuis gebeld, helaas maar waar, negatief..... Is wel pas dag 12 na eisprong, maar ik denk dat we over een week of twee weer gewoon verder gaan met IUI ronde 2! Heb nu alweer zin de wachtweken van de volgende maand
Vraag me nu wel af wat die gekke krampen dan zijn geweest.... heb dat nog nooit eerder gehad. Of houdt m'n lichaam me een beetje voor de gek?
Jammer voor jullie... hopelijk volgende maand beter of toch nog een klein kansje zolang ongi er niet is? Ik heb ook al sinds mijn eisprong kramp in mijn buik. De ene dag al meer dan de andere. Meestal steekjes ter hoogte van mijn eierstokken, soms achterin mijn rug of dan heel laag in mijn onderbuik. Vandaag heb ik echt het gevoel van ongesteld te worden, maar er is absoluut nog niets te zien. Nog even afwachten en als alles meezit zou ik graag zaterdag testen. Twins
Twins, Ik heb ook de hele dag ongie gevoel, maar tot nu toe geen ongie!? Zijn er mensen die dit hebben gehad en zwanger zijn?
hier ook iemand die last heeft van ongi krampjes vanaf de dag van de vermoedelijke innesteling 7 mei is mijn nod nog een paar dagen dus zwaar gevoel in onderbuik en benen verder voel ik me wel goed spannend allemaal he