kramp in mijn kuiten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jalou, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb zelf magnesium tabletjes gehaald.. maar nog niet geprobeerd,maar daar hoor ik dus ook veel goede dingen over.

Hier is het 6 van de 7 nachten raak..

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik heb het ook, tijdens 1e zwangersschap heel erg in kuiten en nu ook tussen midden voetsbeentjes en tenen. echt pijnlijk! wat ook heerlijk is, is benen balsum van gewohl, zitten kruiden in die ook beetje prikkelen en dus stimuleren en het si gewoon lekker om pootjes te smeren.... het voeteneind gelijk houden: ik heb juist nu met dit weer dikke tintelende voeten en dan is het juist fijn om het iets omhoog te hebben maar dat doe ik dus ook met mijn hoofdeine een beetje...

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier ook al regelmatig last van.
    Gisterenavond toevallig een paar glazen melk op en vanacht was t meerdere keren raak...helaas gaat die tip voor mij niet op.

Ik drink juist op mijn werk meer (veel!) en ook dan heb ik er last van.

4. misa

misa Niet meer actief

Gravitamon slik ik al sinds het gebin (euh.. daarvoor al). Dat werkt niet echt dus. Die magnesiumtabletten moet ik er eigenlijk 2 per dag van hebben (etos), maar die tweede vergeet ik vaak.
    Volgens mijn vk niets slechts aan om die te slikken. Als je normaal in voeding 'te veel' magnesium binnen krijgt, wordt het vanzelf afgevoerd.

Ik heb er dus af en toe last van: moet er dus maar goed aan denken om er twee per dag te nemen. :)

5. Melk(producten) neem ik genoeg, dat helpt echt niet bij mij.
    Ik heb sowieso weleens kramp in m'n kuit of voet 's nachts, ook als ik niet zwanger ben. Maar nu dus juist sneller nog, pas was het zowat elke nacht raak.
    Toen heb ik eens wat geprobeerd wat iemand me ooit heeft verteld; een stuk (sunlight) zeep in je bed aan het voeteneind leggen. Kan in ieder geval geen kwaad, dacht ik. Ik slaap dus ondertussen al 2-3 weken met een stuk zeep onder m'n hoeslaken, en sindsdien nog maar 2 keer kramp gehad 's nachts. Het lijkt op zich dus best goed te helpen! En dat voor zoiets simpels :)

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hihi als de sunlight uitverkocht is dan weten we hoe het komt ;)
    kunnen we daarna gebruken voor het weg werken van vlekken uit rompertjes......

magnesium is trouwens ook goed voor je huid!

en melk: ik heb een melk verslaving maar ook iedere nacht kramp!

Deel Deze Pagina