kramp in mijn maag

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Azeb, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo dames

Sinds gister heb ik ontzettend pijn in mijn buik. Het zijn krampen die dan weer sterker, dan weer zwakker worden.
    De pijn zit echter niet in mijn baarmoeder, maar veel hoger, volgens mij in mijn maag.
    Het doet echt ontzettend pijn als het op z'n sterkst is.
    Iemand enig idee wat dit kan zijn en of ik me zorgen moet maken/de verloskundige moet bellen?

Groetjes
    Azeb

2. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ik herken het wel helaas, maar om nou te zeggen dat het hetzelfde is. Voor mij was het 4 weken geleden voorteken voor een blindedarmontsteking :confused: Maak je niet direct zorgen dat het dat is, maar laat het wel even goed onderzoeken en laat je niet afschepen met een zwangerschapskwaaltje (bij mij gaven ze in eerste instantie anti maagzuur middel mee, de dokter niet de VK). De pijn zakte in 2 dagen een beetje van maag naar de zijkant, maar de maag bleef erg gevoelig. De verloskundige vroeg achteraf nog, waarom ik hun niet had gebeld ipv de dokter (had uiteindelijk wel het goede gedaan maar toch), dus...gewoon bellen.
    Succes!

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dank je wel voor je reactie MarjoM.
    Als het aanhoudt neem ik contact op met de vk.
    Ik heb net wat gegeten (terwijl ik daar helemaal geen zin in had), en ik geloof dat dat wel iets geholpen heeft. Ik kijk het dus nog eventjes aan.

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik had ook ontzettende pijn in wat ik dacht dat mijn maag was, het zijn bij mij echter galstenen. Ik zou even contact opnemen met de huisarts mijn vk kon mij namelijk niet echt verder helpen toen ik het aan haar vroeg en zij dat dit een gevalletje huisarts is. De pijn zat bij mij vlak onder mn ribben een beetje rechts van het midden. Waar zit bij jou de pijn precies? succes!

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi!
    Inmiddels heb ik denk ik de oorzaak van de pijn ontdekt.
    Ik heb namelijk gister een glas optimel wat vijf dagen over datum was gedronken. Stom, ik weet het! Had het niet gezien en ook niet geproefd :(.
    Inmiddels ook diarree erbij.
    Ik heb al minder pijn, ga er van uit dat het niet echt ernstig is.
    Groetjes
    Azeb

Deel Deze Pagina