Hey meiden, ik hoor en lees van iedereen dat zij echt eisorong sypmtomen hebben. Ik heb dat zelf helemaal niet. Is dat raar? Zowiezo heb ik er wel een maar totaal geen idee wanneer precies. Heb heel eerlijk gezegd geen zin in temp bij houden en ov testen. Wil er niet al te veel mee bezig zijn.
Dat is niet raar.. Veel vrouwen voelen deze niet. Ik daarentegen wel... Ik heb 1 maand getempt maar nog nooit ovulatie testen gebruikt..
Ik heb ook nog nooit m'n eisprong gevoeld en heb tot nu toe ook nog geen ovulatietesten gebruikt. Liefs, Vivian
ik voel me eisprong ook altijd heel duidelijk ik krijg dan een steek links of rechts wat me echt even de adembeneemd en dan blijf ik een tijdje een wat zeurderig gevoel houden
Ik voel eisprong ook.. pijnlijk gevoel dat een paar uur aanhoud. de laatste keer dat ik me eisprong voelde, kon ik ook voelen uit welke eierstok de ei sprong.. (rechter) best handig.. maar ik geloof ook dat dit niet vaak voorkomt.. ik kon trouwens pas mijn eisprong voelen na de bevalling van de eerste. daarvoor had ik ook geen flauw benul van wanneer
Ik heb het nooit gevoeld mijn eisprong, ik heb voor mijn eerste zwangerschap daarom maar gewoon vanaf dag 8 tot dag 18 om de dag of elke dag gevreeën en was in ronde 2 zwanger. Erg veel geluk gehad dus Deze keer ga ik wel ovulatietesten gebruiken, gewoon omdat het makkelijker is, je bent er toch mee bezig, of je een test gebruikt of niet, en een test geeft meteen duidelijkheid. Wat ik wel grappig dus vond is dat ik op mijn 12e dag afgelopen maand 's nachts sexy dromen had over mijn man, en ik dacht laten we eens voor de grap testen (we zijn nog niet begonnen maar was toch nieuwsgierig), en ja hoor ovulatietest was positief! Toch leuk om te zien. En nu ik terugkijk realiseer ik me dat ik vaker wel eens zo'n nacht heb, dat je gezellige dromen hebt zeg maar, en ik lees ook dat vrouwen rond de eisprong dus meer zin hebben, sexy aankleden, etc..
ik zou zeggen de dag ervoor... Omdat na de eisprong takelt het eitje weer af. Ervoor bouwt hij op en hebben de sperma cellen de tijd om bij de eierstokken te komen om daar te wachten tot de eisprong als je erna vrijt, dan hebben de sperma cellen nog een lange weg te gaan, en wie weet tegen de tijd dat ze er zijn, is het eitje alweer afgestorven (het eitje kan zo'n 12 uur tot 24 uur overleven) Ook word het milieu in de vagina zuur na de eisprong. En dat is niet goed voor het zaad je kan wel merken aan jezelf wanneer je een eisprong hebt, het milieu word minder zuur en je afscheiding word voor 2 dagen heel rekbaar. je kan je afscheiding tussen je vingers houden en uitrekken. meer dan 2 dagen voor de eisprong en direct erna is dat weg. dus als je vermoed dat je eisprong komt binnen een paar dagen, ff elke dag kijken, en het zal je verbazen.
hoi, Ik voel ook eigenlijk nooit mijn eisprong heb ook geen idee wat ik van voor moet stellen. Wel heb ik altijd erg rekbaar slijm en dat is dan wel 2 dgn zo soms 3. Afgelopen maanden heb ik wel gewerkt met ovu testen maar deze maand niet gedaan ik had er geen zin in. Wel hebben we vanaf vorige zaterdag tot gister om de dag geklust, als goed is moet dat toch kunnen zo dan? Of zouden jullie het de hele maand zo doen?Dat lijkt me wel erg veel haha!!
Wel grappig van je droom! In meer zin in sex zit wel wat in... Alleen van afscheiding heb k nooit heel veel last. Meer 2 dagen vooor mn menstruatie.
ik heb men eisprong namelijk wel gevoeld.. ik had urenlang verschrikkelijke pijn aan 1 kant ik kon amper rechtstaan.. stil blijven liggen was de beste oplossing.. ik had ook veel doorzichtig rekbaar slijm.. en een positieve ovulatiest gehad dus het was zeker men eisprong.. grtjs
Ook ik voelde mijn vorige eisprong. Daarvoor had ikniet eens opgelet, maar nu dus wel. De gehele dag had ik een beetje buikpijn en smiddags voelde in ineens een pijnscheut in mijn re eierstok. Ik zweete de god ganse dag, en was zo nat (sorry dames) als het maak kan. Pfff....
Ik heb vorige maand opgelet tijdens mijn eisprong en merkte ook dat ik steken had in m'n zij. Nu heb ik vandaag ook steken gevoeld en gisteren of vandaag zou mijn eisprong moeten zijn, maar mijn ovulatietest gaf dit niet aan. Ik ben vanaf zaterdag begonnen net testen. Is het mogelijk dat je een eisprong hebt/krijgt, maar dat de ovulatietest negatief is?
Hoi, Weet ik eigenlijk niet, maar ik weet wel dat ze kijken naar bepaalde factoren zoals leeftijd, doorgankelijkheid eileiders, kans op spontane zwangerschap etc. Bij ons waren alle uitslagen goed en volgens berekeningen is de kans dat een 'gewone' zwangerschap optreed 43,3% tegenover 30%-40% bij inseminatie. Ik ben 27, dus ik heb wat meer tijd om te proberen dan bijv iemand van 35. Maar jij bent volgens mij ook niet zo oud gezien je naam.
Ik denk dat ik mijn eisprong heb, want ik voel al even felle streken in m'n linkerzij. Is het voldoende dat wij gisteren en eergisteren hebben geklust of zouden jullie vandaag nog een poging wagen? Bedankt voor jullie advies!