steken in buik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Angieke, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angieke

Angieke Lid

2 apr 2007
    8
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 22 weken zwanger en gisterenavond kreeg ik plots tegen 6u verschrikkelijke steken in mijn buik, rechtsonder, in de liesstreek. Heb echt een kwartier moeten blijven zitten omdat ik niet kon bewegen van de pijn. Sindsdien blijf ik steken voelen, niet zo hevig maar nogaltijd pijnlijk. Ook elke keer ik mn rechterbeen beweeg is het precies weer prijs. Ik heb echter geen bloedverlies, geen pijn bij het plassen... en bandenpijn gaat meestal ook weg na enkele minuutjes.
    Heb al inlichtingen gevraagd bij de huisarts maar die verwijst me door naar de gyn. Bel ik naar de gyn, krijg ik een antwoordapparaat dat me doorverwijst naar de afdeling materniteit in het ziekenhuis. Nu heb ik ook naar daar gebeld en die zeggen weer dat ik naar de gyn moet bellen... Weet echt geen raad meer, kunnen jullie me raad geven aub?

Bedankt!
    Groetjes

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    sorry, ik zou het ook niet weten!
    In ieder geval heel veel succes!

Liefs Kiss

3. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Is het geen bandenpijn? Begon met mij behoorlijk erg te worden met 24 weken. Steken in de liezen, vooral met lopen maar hield dan ook wel wat langer aan.

Succes!

Neeke

4. Angieke

Angieke Lid

2 apr 2007
    8
    0
    0
    Ik wou dat ik dat met zekerheid kon zeggen, dat het bandenpijn is, maar meestal stopt dat na enkele steekjes, heb er namelijk ook veel last van. Maar nu is het een constant aanhoudende zeurende pijn, en bepaalde houdingen kan ik echt niet aannemen... Het lijkt in elk geval niet op de pijn die ik er normaal van heb, hopelijk heb je gelijk!

Deel Deze Pagina