kramp inmiddenrif/borst en rugklachten

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi, i zit met een vraagje. al ruim 1 jaar heb ik zo nu en dan een zeer heftige kramp op me borst, nou ja onder me ribben en altijd maar aan een zijde. ik kan dan geen ademhalen zo als het hoort en moet echt de pijn wegpuffen. de kant van de kramp is dan ook helemaal ingedeukt en je ziet echt dat het onder me ribben totaal samentrekt.

nu loop ik ook al sinds december met hevige rugklachten. zo erg dat ik momenteel aan 6x paracetamol zit en zelfs 6 wk z'n pijn heb gehad dat ik alleen kon liggen en ook nog dicloflinac 100 heb gekregen en dan nog pijn had. nu ben ik dus voor me rug al tig keer bij de dokter geweest en de fysio/manueltherapeut. nog steeds niet pijnloos helaas.
    kan de heftige kramp van me rug afkomen?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Klinkt als galstenen meid! Dan heb je ook hevige pijn onder je ribben (rechterkant) en moet je de pijn wegpuffen!

Ik zou om een echt vragen!

Sterkte meid!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik heb syndroom van Tietze Startpagina :: Vereniging Van Tietze- En Costochondritis Patinten en ik heb ook zulke klachten. Het komt en gaat. Helaas heb ik er nu ook weer flink last van. Alleen heb ik niet dat het indeukt aan die kant of zichtbaar samentrekt, dus of het hetzelfde is???
    Soms zit er een zenuw bekneld tussen mijn ribben en kan ik alleen oppervlakkig ademhalen, als ik dieper ademhaal, klap ik dubbel van de pijn, dat gaat gewoon niet. Ik heb heel vaak last van mijn borstbeen ribben en rug.
    Heb er wel medicijnen voor gehad en fysiotherapie, maar dat deed niet zoveel. Zwemmen werkt wel redelijk, verder moet ik zorgen dat ik het niet overbelast.

Deel Deze Pagina