Hoi dames, Ineens krijg ik weer een heel raar gevoel.. Eigenlijk doordat ik naar de toilet ging.. ik heb al een hele tijd een gekke kleur urine.. nu ga ik er een foto van maken de eerst volgende keer als ik dat weer heb.. zodat ik dat hier kan plaatsen.. Ik heb dat al eens doorgegeven op de verloskamers hier en ook een klein beetje urine laten zien.. echter vonden zij dit normaal. Nu is het zo dat ik twee dagen geleden een halve dag heb moeten overgeven en misselijk ben geweest.. en nu zag ik vandaag dus weer zo'n urine.. nu ben ik toch zo bang ineens Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik zou even urine naar je vk brengen zij kunnen zien of er teveel eiwitten in je urine zit. ik heb het zelf gehad twee x
Meid, gewoon even met je urine naar de vk / huisarts gaan. Je zit jezelf nu op te fokken en dat is ook niet goed.... Komt vast wel goed
heeft geen zin hier te plaatsen, wij weten het toch niet. Dus gewoon vk bellen en voorleggen of je urine kan brengen.
Ik heb 3x zwangerschapsvergiftiging gehad! En geen een keer was mijn urine anders vasn kleur.. Klinkt meer als een urineweginfectie.. Of blaasonteking! Gewassen plasje afgeven! Bij huisarts kan ook!
Wij zijn geen donkers en op foto kunnen we al helemaal niet zien of er iets is of niet Hier me urine ook naar de HA gebracht er kwam niets uit maar doordat ik zwanger bent hebben ze het op de kweek gezet en idd heb een bactierie dus zou voor eigen gemoedrust vragen of ze het op een kweek willen zetten
je moet gewoon urine laten checken op eiwitten bij de vk brengen en je bloedruk laten meten dan pas weten ze het. overgeven en misselijk had ik van de week ook kan ook vAn warmte zijn. heb zelf zwangerschapvergif gehad daar zijn meer symtomen voor nodig en urine en bloeddruk bij vk laten checken
dat verschilt pp ene heeft alleen hoge bloeddruk en ander heeft alle sympthomen ervan! Sommige meiden merken het niet eens dat ze het hebben
Anderhalve week geleden had de huisarts het vermoede van zwangerschapsvergiftiging bij mij, doordat ik moest spugen, diarree had en mijn bloeddruk te hoog was. Ik moest toen naar het ziekenhuis, bloed, urine werd afgenomen en mijn bloeddruk nogmaals gemeten. Alles bleek helemaal goed en ik mocht weer naar huis. Achteraf heb ik een behoorlijke buikgriep gehad. Dus als je het echt niet vertrouwd, laat je even onderzoeken!!!
Idd, naar de vk met je urine. Bij mijn zw-vergiftiging was ik ook eerst eens een dag of twee goed misselijk, veel buikpijn en had ik ineens meer oranje achtige urine. Verder wel goed ziek erbij: hoofdpijn, rugpijn, moe, ... dus laat je gewoon eens extra goed nakijken om zeker te zijn! succes
Ik had ook geen klachten behalve minder plassen.. maar toch echt PE tegen hellp aan.. Als jij je niet lekker voelt gewoon bellen!
Ik heb hellp gehad en geen andere kleur urine hoor. de laatste dagen trouwens wel! Donkerder dan anders. Komt door de warmte en zweten. Is dat het niet gewoon?