Vannacht heb ik een hele slechte nacht gehad. Het begon met ontzettende krampen/steken in mijn onderbuik, daarna een zeurende pijn in mijn onderrug en vervolgens heb ik de hele nacht opgelopen met kramp in mijn hele lichaam. Kramp in mijn benen, kramp in me pols, armen noem maar op. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar zulke kramp heb ik nog nooit gehad. De laatste keer dat ik zoiets had was toen ik heel klein , groeikrampen maar die had ik toen zelfs alleen in mijn benen. Komt iemand dit bekend voor?? Ik heb er nu nog steeds een beetje last van maar gelukkig niet zo erg als vannacht, ben echt versleten nu. Groetjes CIndy
ik zou ook even de huisarts bellen. zie dat je overtijd bent,testje doen???!!! ik herken het niet dus kan je ook niet helpen! succes iig!
Ik heb toen ik echt net zwanger was ook vreselijke krampen gehad. Ik dacht toen dat ik ongesteld moest worden (of wat verkeerd had gegeten, hihi). Ik bleek toen dus zwanger te zijn! heb de eerste 2 weken steeds erge krampen en rugpijn gehad. Ik hoop voor je dat dit bij jou ook zo is en duim voor je! Naar de dokter gaan kan natuurlijk nooit kwaad!
Dank je wel allemaal. Het was echt een belabberde nacht. Vannacht ook niet echt geslapen, weer heel onrustig krampen en heel erg dromen. Ik durf alleen geen test te doen bang voor teleurstelling. Me mannetje is er nu toch 1 halen maa rik weet niet of ik vandaag nog ga teste. Ik wil heel graag maar ik ben te bang.