Hoi meiden! Ik heb weer een vraagje.. (jeetje wat kan je als mama nog onzeker zijn zeg)... Ik ben bezig met ovulatietesten sinds vorige week.. doordat ik ziek ben geweest hebben mijn vriend en ik het de afgelopen dagen niet meer gedaan.... Nu testte ik maandag om 13:15 met een O, gisteren om 13:15 een .. dus gisterenavond om 22:00 hebben we het gedaan (kon helaas niet eerder) en vandaag om 13:15 testte ik weer met een O... hmmmm ik snap er niks meer van... zit er een kans in dat we nog "optijd"zijn voordat m'n ei gesprongen is? ik dacht dat je namelijk 2 dagen vruchtbaar bent (sorry als ik wat dommig overkom, maar totaal nog geen ervaring met ovulatietesten)
Ja hoor, ik denk van wel. Heb ooit gelzen dat ze in de winter vaak aan het einde van de dag springen en in de zomer in de ochtend, dus mooie timing dan toch?
In principe springt je eitje binnen 24-48 na de LH-piek dus je Dus ik verwacht op zich wel dat jullie nog "op tijd" waren.
Het is wel een "horen van"van he. Maar heb dat inderdaad ergens gelezen. Bij mij klopt het wel. Want heb sinds ik er op let (het is nu winter) alleen een eitje gehad aan het einde van de middag en avond.
jazeker, test geeft inderdaad binnen 24/48 uur aan. kunt best 2/3 dagen positief testen dus! Klus vanaaf nog maar ff.. have fun
Je LH piek geeft niet direct je ovulatie aan. Na de piek duurt het 24-48 uur voordat de ovulatie daadwerkelijk plaatsvin
Oke! super!.. bedankt voor jullie reacties! het wordt me steeds meer duidelijker... ik ga snel douchen en even heel gezellig doen in bed! hahaha