kramp, maar niet ongesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Krullebos, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alles kan zowel met menstruatie als met een zwangerschap te maken hebben. ik heb al zo vaak klachten gehad dat ik zeker dacht te weten zwanger te zijn en dan werd ik ongesteld..

dit keer ben ik echt zwanger en denk ik steeds ongesteld te worden haha gister en eergister had ik vooral de ochtenden enorme krampen.. smiddags zakte dat af..
    nu is het een beetje zeurende krampen soms.
    die krampen schijnen erbij te horen..

2. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi dames!

ik ga hier ook ff op reageren, kwilde deze vraag juist ook gaan stellen, toen zag ik dit topic staan! al 3 dagen ren ik naar toilet, met het gevoel ongi te zijn.. maar tot op heden niks.. kheb echt veel ongi krampen die doorstralen naar de liezen, ik kan helaas nog niet testen! en k probeer me nie te veel valse hoop te geven, maar hier staan wel positieve berichten op;)

3. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal

Ik heb aan een positiefe ovulatie test rond 6 feb. dus zijn me vriend en aan 2 dagen aan het klussen geweest. nu heb ik sinds een aantal dagen veel witte afscheiding gevoelige tepels en indd ook krampjes in mijn onderbuik hoogte van het schaambeen.
    Maar ik heb 3jan. mk gehad en sinds dien nog niet weer ongesteld geweest dus en denk elke x als ik ga plassen oo ben ik nu ongesteld geworden? omdat ik welke die die krampjes heb. maar nee niet ongesteld...

4. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben heel erg benieuwd of mijn berichtje hier boven . kwaaltjes zijn van een eisprong.

5. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Je hebt je eisprong gehad toch? 6 feb een positieve ovulatietest?
    Ik had na ei ook altijd meer slijm en krampjes. Het kan beide kanten op. Meestal was ik niet zwanger, maar had het tijdens mijn zwangerschap ook...

Ik kreeg de krampen wel pas 8/9 dagen ná ei. Bij jou lijkt het me nog wat vroeg voor een innesteling (6 feb posi test- 7/8 feb ei- op zijn vroegst 13/14feb innesteling)

Nog even afwachten vrees ik...

7. Mientje84

Mientje84 Lid

31 jan 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, gisteren toch ongesteld geworden :(

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Volgens mij kan een inesteling zijn tussen de 5 en 10 dagen. Met uitzonderingen, want heb al vaker mensen gehoord over een innesteling op dag 3, maar ook op 14 dagen. Dus als we uitgaan van 5, kan er op 11 februari al een innesteling zijn. Nou ja, maakt ook niet uit. Duimen maar!!

9. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!!

10. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok bedankt. dus het kan wel rond 11 feb. ?

11. walhalla

walhalla Lid

5 jan 2012
    41
    7
    8
    Zit ook met zoiets. Mijn nod was zaterdag. Heb mega Krampjes en verwacht steeds rood als ik naar de wc ga. Echter nog steeds helemaal niets. Zondag en gisteren getest: negatief. Ben in oktober gestopt met de pil en TOT nu toe steeds heel regelmatig, 29 dagen cycli. Wordt hier wel heel onzeker van. Dan maar liever ongesteld, hoef ik niet voor niets te hopen.

12. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    hoi dames,

Denk dat mijn lichaam me egt voor de gek houd. ppfff.

Gistere test bij de dokter was negatief.
    Sinds gistere avond ineens aan de diarree en nog steeds buik krampen.
    Zie nog geen duivels maar denk wel dat die gaan komen 1 deze dagen.

Hoest bij jullie al iemand positief getest of kan testen binnenkort?

Gr

13. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hallo meiden,

Allemaal aant wachten hier?? Ik ook.
    Weet iemand wanneer ik kan testen, had zo 5 febr. mijn ei denk ik.
    Cyclus is rond 30, 28 dgn. Heb ook steekjes gehad eergisteren en gisteren een bruinig slijmverlies!! Heb al wel vroege sensitesten gebruikt 4 dgn voor nod maar negatief, heeft iemand ervaring met deze testen. Danjewel alvast

Liefs Noa

14. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan kun je testen 14 dagen na je eisprong ;)
    Spannend ik ook, heb me eisprong 7 a 8 feb. ;)
    22 feb. testen ;)

15. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    Hoi meiden,

Hoe voelen jullie zich?

Hier ineens erg misselijk en nog steeds af en toe krampjes in me onderbuik.
    Maar nog geen teken van ongie.

Wnr zou ik het beste weer kunnen testen?

En hebben nog meer meiden last van deze symthomen?

Liefs Dientjuh

16. nooatje

nooatje Niet meer actief

@Dorientje101 Oh jij ook spannend he? Maar wachten duurt zoooooo lang.

17. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zo spannend , hoop het zo maar na mijn mk ben ik erg onzeker dus heb er geen goed gevoel bij. maar we zullen zien de 22ste , of niet hoop ik dat ik snel eens ongesteld ga worden :( want na me mk nog niet ongesteld geweest.

18. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hoop het ook voor je na je miskraam, lijkt me niet niks een miskraam. Ik zou er ook onzeker van worden. Heb wel bruin slijm gehad 2 dagen had ik bij onze 1ste ook dus wie weet!! Is het jullie eerste kindje?

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Dorientje, 11 feb Jan hoor!

Aan mijn temp denk ik niet dat ik zwanger ben naar sinds gisteren kramp in mijn onderbuik die doortrekt naar mijn onderrug en ik heb rechts onverklaarbare spierpijn in mijn bovenbeen. Heeft er vast niets mee te maken, maar is zo raar. Want heb niet getraind ofzo.

20. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok, thanks.

Me krampjes zijn nu bijna weg. alleen heb nog wel witte afscheiding wel al minder gelukkig;)

Deel Deze Pagina