Misschien is het nestelen klaar en zit die kleine gebeiteld? Trok het bij jou ook naar je onderrug? Lees zoveel over buik, maar niets over de lage rug.
Da hopen we dan maar!! vind het erg spanned maar ben ooo zo onzeker bah. Nee in had eigenlijk alleen me buik erg laag en gevoelig tepels en afscheiding dan. maar vde vorige x toen inn zwanger was was ik erg moe en misselijk en dat heb ik nu niet Alleemaal afwachten dus. Hoe voel jij je dan wanneer mag je testen?
Ik heb dus alleen lage buikkramp dat ook voelbaar is in mijn onderrug. Vorige twee cycli last van mijn tepels en nu juist niet. Verder merk ik niets. Zaterdag is mijn nod, maar dat is pas 10 dpo dus als Het raak is, is het maar de vraag of ik überhaupt pos test. Ga dus proberen echt een ongi af te wachten.
Haha spannend dus.. weet je wat ik ook heb klink misschien heeel raar maar zoon kramp/steekjes gevoel in me piepppppp.
In het menu staat ergens banner. Stel hem daar samen en kopieer de bovenste code naar je handtekening in je gebruikersinstellingen En heb getest negatief. Maar ja 8 dpo dus moest wel. Als het raak is test ik op nod vast ook negatief. Is al 10 dpo
Helaas kan ik niet zoon banner doen omdat ik al 43 dagen na me mk nog niet ongesteld ben geweest en zo. Oj dus de test was nog negatief. ik wil ook graag testen maar zit net 1 week na me eisprong dus dan krijg ik zowiezo een negetieve test, ik moet nog een weekje wachten.
Hallo dames, Dat wachten is me toch iets hè pff hoezo ik ben ongeduldig .... Ik heb vooral last van opgeblazen vol gevoel en af en toe misselijk verder merk ik niet veel... Wanneer zou ik op zijn vroegste kunnen testen in het weekend staat de carnaval voor de deur jammer dat niet voor die tijd kan... Maar goed
Had is nu weer over. Voel nu alleen nog onderrug. Mijn voorgevoel zegt dat ik er een nieuw menstruatieklachtje bij heb aankondiging van enkele dagen. Jammer, had niet veel PMS. Toen ik jong was wel trouwens. Elke maand de zondvloed en krampen, zo erg. Hoop niet dat dat terugkeert.
Dus je hebt er niet zoon goed gevoel bij? Ik ook niet hoor trouwens. omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geweest heb ik hele tijd het idee van zijn echt bij die ongesteldheids kwaaltjes beetje zeg maar, dus als ik na de wc ga elke x ooo nee is nog niks dus ik hoop dat ik volgende week positief test en anders hoop ik heel snel ongesteld te worden.